همه اخبار و مقاله ها

7 لحظه ای که بستن چمدان برای سفر واقعا عذاب آور است! (قسمت دوم)

بستن چمدان و کوله پشتی در بعضی از مواقع خاص واقعا سخت و طاقت فرسا خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید.

27 اردیبهشت 1401

چگونه کش و کوکی های گوشی اندرویدی را پاک کنیم

فرقی نمی نماید از یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 22، گوگل پیکسل 6 یا هر گوشی اندرویدی دیگری استفاده می کنید؛ به هر حال هر باری که مرورگر وب خود را باز نموده و مشغول وب گردی می شوید؛ مرورگر وب شما مقداری داده را جمع آوری و در خود ذخیره می نماید.

26 اردیبهشت 1401

تومور پاروتید یا بناگوشی چه علائمی دارد و چطور تشخیص داده می گردد؟

غدد پاروتید دو غده بزاقی هستند که درست در جلوی گوش ها در هر طرف صورت قرار دارند. غدد بزاقی برای یاری به جویدن و هضم غذا بزاق فراوری می نمایند.

25 اردیبهشت 1401

تمیزترین ایرلاین های دنیا را بشناسید

تصرف جایگاه 10 ایرلاین برتر جهان در زمینه پاکیزگی، به وسیله آسیایی هاگاهی اوقات، وارد شدن به یک هواپیما حس وارد شدن به یک انجمن خیریه را به شما القا می نماید. بسته های غذایی، فنجان ها و مجله هایی که به علت عدم پاکیزگی لمس کردنشان برایتان کابوس است. در واقع،...

24 اردیبهشت 1401

ممنوعیتی برای ورود به کویر مرنجاب وجود ندارد

هیچ ممنوعیتی برای تردد گردشگران و خانواده ها در کویر مرنجاب وجود ندارد و تنها ورود و خروج خودروهای دو دیفرانسیل و سافاری منوط به دریافت مجوز و رعایت ضوابط است.

24 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره مرکور ناریتا در توکیو

هتل مرکور ناریتا در شمال توکیو | Mercure Hotel Naritaاین هتل 3 ستاره در شهر ناریتا در شمال توکیو واقع شده و با امکانات کاربردی و مناسب اش، باعث شده یکی از اقامتگاه های خوب این شهر باشد. هتل مرکور ناریتا با فاصله کمی از پارک ناریتاسان قرار گرفته است. در ادامه همراه...

22 اردیبهشت 1401

شروع پیش فروش 8 محصول ایران خودرو

در ادامه فرایند اجرای طرح های فروش در سه شنبه های ایران خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ طبق روال مهلت ثبت نام از امروز (سوم اسفند ماه) به مدت سه روز بوده و قرعه کشی آن شنبه هفته...

22 اردیبهشت 1401

روستاهای گردشگری ایران ، آدرس

زیباترین روستاهای ایران در نقاط مختلف کشور ما از جنگل و کوهستان تا کویرها قرار گرفته اند. این روستاها بهشت علاقه مندان به طبیعت گردی در ایران هستند.

20 اردیبهشت 1401

لوکیشن فیلم: سرگذشت شگفت انگیز املی پولن

سرنوشت شگفت انگیز اَمِلی پولن که در سراسر جهان به نام اَمِلی شناخته می گردد، فیلمی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول سال 2001 به نویسندگی گیوم لورن و کارگردانی ژان پیر ژونه است. لوکیشن های فیلم در شهر زیبای پاریس، جذابیت این فیلم را دوچندان نموده است.

20 اردیبهشت 1401

کاهش چشمگیر آمار گردشگران بین المللی در سال 2020

طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری، پاندمی ویروس کرونا به از دست رفتن میلیون ها شغل در این صنعت و کاهش 75 درصدی آمار گردشگران در سال 2020 منجر خواهد شد.

18 اردیبهشت 1401

وزیر مهاجرت کانادا در رویدادی از انعطاف پذیر کردن برنامه اکسپرس انتری اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، در رویدادی روز چهارشنبه 16 فوریه، درباره زمان از سرگیری قرعه کشی های برنامه تجربه کانادایی (CEC) اظهار کرد که قرعه کشی ها به زودی از سر گرفته می شوند و بعلاوه اظهار داشت که در پی...

17 اردیبهشت 1401

تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی ها با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای برقراری پروازهای انگلیس از اول ماه مه خبر داد.

16 اردیبهشت 1401

رشد 2000 درصدی عایدی یک شرکت بورسی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعیه های منتشر شده در سایت کدال دو شرکت بورسی گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به بهمن ماه خود را به روز کردند. کدام شرکت ها صورت اقتصادی یک ماهه منتشر کردند؟

16 اردیبهشت 1401

پروانه نمایش فیلم لامینور با پذیرش اصلاحات صادر شد

تهران (پانا) - معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت پروانه نمایش فیلم لامینور امروز 18 اسفندماه با پذیرش اندکی اصلاحات از سوی کارگردان فیلم بار دیگر صادر شد.

15 اردیبهشت 1401

برای خرید گران ترین مدل مک استودیو باید 8000 دلار بپردازید

اپل ساعاتی قبل از یک کامیپوتر به نام مک استودیو رونمایی کرد. طراحی این کامپیوتر تا حدی یادآور مک مینی است اما نسبت به این خانواده از سخت افزار بسیار قدرتمندتری بهره می برد. به طور مشخص بر اساس اطلاعات درج شده در سایت اپل، به منظور خرید بهترین مدل این کامپیوتر...

13 اردیبهشت 1401

تسریع در اتمام پروژه های بخش آب استان

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی خواهان تسریع در اتمام پروژه های بخش آب استان شد و با اشاره به اهمیت این پروژه ها به عنوان زیرساخت های اساسی فراوری، اشتغال و توسعه، بر ضرورت توجه بیشتر به این حوزه تأکیدکرد.

12 اردیبهشت 1401

استفاده از دهان شویه ها و کاهش اثربخشی بعضی آنتی بیوتیک ها

خبرگزاری خبرنگاران- محققان می گویند وجود تریکلوسان در محصولات بهداشت خانگی، باعث افزایش قابل توجه باکتری های مقاوم می گردد.

12 اردیبهشت 1401

راه اندازی سامانه خزانه داری و نظارت اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، اکرمی، خزانه دار کل کشور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر و با توجه به گستردگی و حجم اطلاعات حوزه های تخصصی نظام مدیریت اقتصادی بخش عمومی از جمله مدیریت نقدینگی و مولدسازی و مدیریت اموال و دارایی های دولت، مدیریت بدهی ها، نظارت اقتصادی...

10 اردیبهشت 1401

جشنواره غذای اکو، جاده ابریشم، اتفاقی بزرگ در حوزه گردشگری

بنا به اعلام معاون گردشگری کشور، جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم اتفاق بزرگی در حوزه گردشگری و فرصتی برای معرفی ظرفیت های هر یک از استان های کشور است.

10 اردیبهشت 1401

آمازون؛ شگفت انگیز، مخوف، اما زیبا

جنگل های آمازون یکی از مخوف ترین و در عین حال زیباترین منطقه ها جهان است. حتما شما هم خیلی وقت ها وقتی تصاویر هوایی یا تلویزیونی این منطقه از جهان را دیده اید، هوس نموده اید که یک بار هم شده به این منطقه ها سفر نموده و حس کنجکاوی خود را در باره این منطقه...

9 اردیبهشت 1401
تعداد: (1196)