علم و تکنولوژی

7 لحظه ای که بستن چمدان برای سفر واقعا عذاب آور است! (قسمت دوم)

بستن چمدان و کوله پشتی در بعضی از مواقع خاص واقعا سخت و طاقت فرسا خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید.

27 اردیبهشت 1401

چگونه کش و کوکی های گوشی اندرویدی را پاک کنیم

فرقی نمی نماید از یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 22، گوگل پیکسل 6 یا هر گوشی اندرویدی دیگری استفاده می کنید؛ به هر حال هر باری که مرورگر وب خود را باز نموده و مشغول وب گردی می شوید؛ مرورگر وب شما مقداری داده را جمع آوری و در خود ذخیره می نماید.

26 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره مرکور ناریتا در توکیو

هتل مرکور ناریتا در شمال توکیو | Mercure Hotel Naritaاین هتل 3 ستاره در شهر ناریتا در شمال توکیو واقع شده و با امکانات کاربردی و مناسب اش، باعث شده یکی از اقامتگاه های خوب این شهر باشد. هتل مرکور ناریتا با فاصله کمی از پارک ناریتاسان قرار گرفته است. در ادامه همراه...

22 اردیبهشت 1401

لوکیشن فیلم: سرگذشت شگفت انگیز املی پولن

سرنوشت شگفت انگیز اَمِلی پولن که در سراسر جهان به نام اَمِلی شناخته می گردد، فیلمی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول سال 2001 به نویسندگی گیوم لورن و کارگردانی ژان پیر ژونه است. لوکیشن های فیلم در شهر زیبای پاریس، جذابیت این فیلم را دوچندان نموده است.

20 اردیبهشت 1401

برای خرید گران ترین مدل مک استودیو باید 8000 دلار بپردازید

اپل ساعاتی قبل از یک کامیپوتر به نام مک استودیو رونمایی کرد. طراحی این کامپیوتر تا حدی یادآور مک مینی است اما نسبت به این خانواده از سخت افزار بسیار قدرتمندتری بهره می برد. به طور مشخص بر اساس اطلاعات درج شده در سایت اپل، به منظور خرید بهترین مدل این کامپیوتر...

13 اردیبهشت 1401

راه اندازی سامانه خزانه داری و نظارت اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، اکرمی، خزانه دار کل کشور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر و با توجه به گستردگی و حجم اطلاعات حوزه های تخصصی نظام مدیریت اقتصادی بخش عمومی از جمله مدیریت نقدینگی و مولدسازی و مدیریت اموال و دارایی های دولت، مدیریت بدهی ها، نظارت اقتصادی...

10 اردیبهشت 1401

با تلویزیون Neo QLED 8K و ساندبار سامسونگ سینما را در خانه تجربه کنید

تنوع و تعداد محتواهای ویدئویی باکیفیت هر روز بیشتر می گردد و کاربرانی که حالا ساعت های زیادتری را در خانه ها هستند، زمان بیشتری را به تماشای این محتواها می نشینند.

6 اردیبهشت 1401

با این راهکارها دیگر وقتتان تلف نمی گردد!

راهکارهایی برای مقابله با وقت تلف کردنگاهی با اینکه می دانیم وقت کافی برای انجام کارهایمان نداریم اما باز هم به بهانه های مختلف وقت تلف می کنیم! پای تلویزیون می نشینیم و یا این که ساعت ها سرگرم بازی های موبایلمان می شویم! این یعنی اینکه به عادت پشت گوش...

29 فروردین 1401

اطلاعات جدیدی از گوشی های سری پیکسل 7 منتشر شد

اینطور که به نظر می رسد باید از امروز شاهد شروع انتشار خبرها و شایعات متعدد پیرامون گوشی های پرچم دار گوگل یعنی سری پیکسل 7 باشیم چرا که اولین خبر در رابطه با دو گوشی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو امروز منتشر شد.

24 فروردین 1401

عرضه گوشی های ارزان ردمی 10A و 10C

طبق آخرین گزارش ها، گوشی های Redmi 10A و Redmi 10C به زودی در هند با قیمتی کمتر از 12000 روپیه (تقریبا معادل 160 دلار آمریکا) عرضه می شوند.

18 فروردین 1401

فناوری واقعیت ترکیبی در قاب دوربین

واقعیت ترکیبی، نتیجه ترکیب دنیای فیزیکی، با دنیای دیجیتال است.

2 اسفند 1400

ساخت دریچه های قلب و عروق خونی از بافت افراد

یک استارت آپ فعال در حوزه فناوری سلامت به نام Xeltis از کارهایشان برای ایجاد دریچه های تازه قلب و عروق خونی ساخته شده از بافت خود افراد خبر داده است.

24 بهمن 1400

دلمیکرون وجود خارجی ندارد

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: دلمیکرون وجود خارجی ندارد.

19 بهمن 1400

امید اُمیکرون به 8 میلیون ایرانی واکسن نزده

آنقدر این کرونا چهره تغییر داد و جهش کرد و خطرناک تر و تهاجمی تر شد که حالا کمتر نامی از کرونا به زبان می آوریم و برای گفتن از این ویروس چموش، به همان نام جهش ها بسنده می کنیم.

17 بهمن 1400

نقش مدیرعامل در پیاده سازی دگرگونی دیجیتالی

تحولات سریع و غافلگیرکننده در عرصه کسب و کار و ورود روزافزون تکنولوژی های دیجیتالی به محیط های کاری باعث شده تا دگرگونی دیجیتالی سازمان ها و شرکت ها سرعت بسیار بالایی به خود بگیرد و روز به روز دامنه و ضرورت بیشتری پیدا کند.

14 بهمن 1400

مخالفت جامعه پزشکی با افزایش ظرفیت سالانه 3 هزار دانشجوی پزشکی

تهران (پانا)- معاون آموزشی وزارت بهداشت تصمیمی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش ظرفیت سالانه 3 هزار دانشجوی پزشکی گرفته شده بود را ناپخته خواند.

9 بهمن 1400

شهرهای گمشده که به وسیله گردشگران کشف شدند

مِساوردهمساورده در شهر کنونی کلورادو واقع شده است و آمریکایی های بومی آن منطقه بین سال های 600 تا 1300 میلادی در آن زندگی می کردند. زیبایی این شهر به علت ساختار عجیب و خانه های تراشیده شده آن در دل یک صخره بزرگ است. این شهر در اوایل قرن پانزدهم تخلیه شد و دوباره...

6 بهمن 1400

از تمبر اختصاصی علی لندی رونمایی شد

نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد رونمایی شد که به آثار برگزیده تعلق می گیرد.

6 بهمن 1400

پنج مدل عکسی که همه عکاس ها باید گرفتن آن ها را بلد باشند

عکاسی هنری است که برای حرفه ای شدن در آن به تجربه احتیاج دارید و تجربه در عکاسی با تمرین زیاد و تجربه کردن حالت های مختلف عکاسی به دست می آید. قصد داریم در خبرنگاران با کارلو دِ لئون (Karlo de Leon) همراه شویم تا با هم 5 مدل عکسی را که از نظر او در عکاسی مهم ترین...

1 بهمن 1400

وزیر علوم: بنیان علم و فناوری در وزارت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که بنیان علم و فناوری در وزارت آموزش و پرورش است. کشورهایی که آموزش و پرورش خود را قدر می دانند و بر صدر می نشانند در عرصه های علمی و بین المللی پیشتاز هستند.

28 دی 1400
تعداد: (255)