هوش مصنوعی

با تلویزیون Neo QLED 8K و ساندبار سامسونگ سینما را در خانه تجربه کنید

تنوع و تعداد محتواهای ویدئویی باکیفیت هر روز بیشتر می گردد و کاربرانی که حالا ساعت های زیادتری را در خانه ها هستند، زمان بیشتری را به تماشای این محتواها می نشینند.

6 اردیبهشت 1401

هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد استفاده غرض ورزانه از هوش مصنوعی، تعمیم سیستم یک کشور به کشور دیگر قابل قبول نیست

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد مدل های هوش مصنوعی که از داده های حوزه بهداشت و درمان کشورهای ثروتمند به دست می آید قابل استفاده در دیگر کشورهای جهان نیست.

10 مرداد 1400

استتار هوشمند سربازان با الهام از هشت پا

به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، هشت پاها و اختاپوس ها از توانایی تغییر سریع رنگ پوست برای سازگار شدن آن با محیط اطراف برخوردارند و ارتش آمریکا میخواهد از هوش مصنوعی برای تقلید از قابلیت یادشده استفاده کند.

7 فروردین 1399

انسان ها در لحظه مرگ چه چیزی را حس می نمایند؟

هنگامی که افراد می میرند روح از بدن آن ها جدا شده و اتفاق هایی برای او رخ می دهد، اما تنها کسانی که از مرگ بازگشته اند، می توانند این لحظه را توصیف نمایند.

3 فروردین 1399

ربات پاکسازی محیط زیست از مدفوع حیوانات

رها شدن مدفوع بعضی حیوانات در محیط های آزاد و محل رفت و آمد انسان ها می تواند به سلامت افراد و به خصوص بچه ها لطمه بزند. اما یک ربات می تواند این مشکل را رفع کند.

9 بهمن 1398

هوش مصنوعی به ادغام فناوری یاری می نماید

کارشناسان علمی و فناوری باور دارند، ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات با صنایع دیگر و ایجاد فناوری های پیشرفته تر به یاری هوش مصنوعی رقم می خورد.

23 آذر 1398

ورود به عصر فزونی کوانتومی ، 1.5 تریلیون بار سریع تر از ابرکامپیوتر کلاسیک

پژوهشگران در مقاله ای در ژورنال نیچر اعلام کردند یک کامپیوتر کوانتومی برای نخستین بار مسئله ای را یک کامپیوتر کلاسیک عملا نمی تواند حل نماید، حل نموده است.

21 آذر 1398