مقالات گردشگری

7 لحظه ای که بستن چمدان برای سفر واقعا عذاب آور است! (قسمت دوم)

بستن چمدان و کوله پشتی در بعضی از مواقع خاص واقعا سخت و طاقت فرسا خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید.

27 اردیبهشت 1401

تمیزترین ایرلاین های دنیا را بشناسید

تصرف جایگاه 10 ایرلاین برتر جهان در زمینه پاکیزگی، به وسیله آسیایی هاگاهی اوقات، وارد شدن به یک هواپیما حس وارد شدن به یک انجمن خیریه را به شما القا می نماید. بسته های غذایی، فنجان ها و مجله هایی که به علت عدم پاکیزگی لمس کردنشان برایتان کابوس است. در واقع،...

24 اردیبهشت 1401

ممنوعیتی برای ورود به کویر مرنجاب وجود ندارد

هیچ ممنوعیتی برای تردد گردشگران و خانواده ها در کویر مرنجاب وجود ندارد و تنها ورود و خروج خودروهای دو دیفرانسیل و سافاری منوط به دریافت مجوز و رعایت ضوابط است.

24 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره مرکور ناریتا در توکیو

هتل مرکور ناریتا در شمال توکیو | Mercure Hotel Naritaاین هتل 3 ستاره در شهر ناریتا در شمال توکیو واقع شده و با امکانات کاربردی و مناسب اش، باعث شده یکی از اقامتگاه های خوب این شهر باشد. هتل مرکور ناریتا با فاصله کمی از پارک ناریتاسان قرار گرفته است. در ادامه همراه...

22 اردیبهشت 1401

روستاهای گردشگری ایران ، آدرس

زیباترین روستاهای ایران در نقاط مختلف کشور ما از جنگل و کوهستان تا کویرها قرار گرفته اند. این روستاها بهشت علاقه مندان به طبیعت گردی در ایران هستند.

20 اردیبهشت 1401

لوکیشن فیلم: سرگذشت شگفت انگیز املی پولن

سرنوشت شگفت انگیز اَمِلی پولن که در سراسر جهان به نام اَمِلی شناخته می گردد، فیلمی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول سال 2001 به نویسندگی گیوم لورن و کارگردانی ژان پیر ژونه است. لوکیشن های فیلم در شهر زیبای پاریس، جذابیت این فیلم را دوچندان نموده است.

20 اردیبهشت 1401

کاهش چشمگیر آمار گردشگران بین المللی در سال 2020

طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری، پاندمی ویروس کرونا به از دست رفتن میلیون ها شغل در این صنعت و کاهش 75 درصدی آمار گردشگران در سال 2020 منجر خواهد شد.

18 اردیبهشت 1401

تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی ها با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای برقراری پروازهای انگلیس از اول ماه مه خبر داد.

16 اردیبهشت 1401

جشنواره غذای اکو، جاده ابریشم، اتفاقی بزرگ در حوزه گردشگری

بنا به اعلام معاون گردشگری کشور، جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم اتفاق بزرگی در حوزه گردشگری و فرصتی برای معرفی ظرفیت های هر یک از استان های کشور است.

10 اردیبهشت 1401

آمازون؛ شگفت انگیز، مخوف، اما زیبا

جنگل های آمازون یکی از مخوف ترین و در عین حال زیباترین منطقه ها جهان است. حتما شما هم خیلی وقت ها وقتی تصاویر هوایی یا تلویزیونی این منطقه از جهان را دیده اید، هوس نموده اید که یک بار هم شده به این منطقه ها سفر نموده و حس کنجکاوی خود را در باره این منطقه...

9 اردیبهشت 1401

با تلویزیون Neo QLED 8K و ساندبار سامسونگ سینما را در خانه تجربه کنید

تنوع و تعداد محتواهای ویدئویی باکیفیت هر روز بیشتر می گردد و کاربرانی که حالا ساعت های زیادتری را در خانه ها هستند، زمان بیشتری را به تماشای این محتواها می نشینند.

6 اردیبهشت 1401

مراکش در یک نگاه

شهر مراکش چهارمین شهر بزرگ و به طور قطع شگفت انگیزترین شهر مراکش به شمار میرود. به علت قرمز بودن تمامی ساختمان ها و بناها در این شهر، آن را با نام شهر سرخ (حمرا) نیز می شناسند.

5 اردیبهشت 1401

معین نبودن زمان اتمام عملیات جستجوی اجساد پرواز تهران، یاسوج

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، زمان مشخصی از سرانجام جستجوی اجساد پرواز تهران-یاسوج در دسترس نیست.

29 فروردین 1401

تقسیمات شهری سوچی و بناهای مجذوب کننده آن

از سنترالنی سیتی تا داگومیس در سوچیدر چارچوب تقسیمات اداری، نام سوچی روسیه به شهری متشکل از یک منطقه نیمه شهری (به نام کراسنایا پلیانا) و 79 محله روستایی اطلاق می­شود. منطقه ­ای با موقعیتی در سطح یک استان. سوچی به عنوان یک قلمروی شهری به نام سوچی اربان...

28 فروردین 1401

بسته شدن فرودگاه هانوفر به دلیل تهدید بمب گذاری

فرودگاه هانوفر در شمال آلمان پس از دریافت تهدیدی مبنی بر بمب گذاری در یک هواپیمای متعلق به خطوط هوایی ترکیه، بسته شد.

25 فروردین 1401

برگزاری سفرهای نوروزی به اصفهان با شعار سفر ایمن با رعایت نکات بهداشتی

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، برگزاری سفرهای نوروزی به اصفهان با شعار سفر ایمن با رعایت نکات بهداشتی صورت می گیرد.

10 اسفند 1400

عجیب ترین منظره ها و چشم اندازهای جهان (قسمت دوم)

در سراسر جهان، پدیده های طبیعی زیبایی وجود دارد که مناظری خاص و خیره کننده ایجاد نموده اند. این پدیده های طبیعی معمولا بر اثر فرسایش ایجاد می شوند یا ناشی از فعالیت های زمین شناسی و آتش فشانی هستند.

5 اسفند 1400

مردم در هفته گذشته بیشتر به کدام استان ها سفر کردند؟

تهران (پانا) - سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته برخلاف هفته های قبل تر فرایند افزایشی داشت و بیشتر استان های کشور شاهد افزایش تردد انواع وسایل نقلیه بودند.

3 اسفند 1400

یدالله کابلی: فرصت ثبت جهانی خوشنویسی را مُفت از دست دادیم

یدالله کابلی می گوید: متاسفانه در کشور ما موضوع فرهنگ و هنر همواره مورد بی مهری قرار گرفته است و مسوولان رده بالای تصمیم گیر در این حوزه اکثرا در روزمرگی خود غرق هستند؛ این بی توجهی ها و غفلت ها می تواند دلیلی بر از دست دادن فرصت های مناسب در ثبت جهانی...

3 اسفند 1400

جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای لغو محدودیت های کرونایی

تهران (پانا) - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشورهای همسایه به ایران بر اساس جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد.

27 بهمن 1400
تعداد: (215)