کسب و کار

معرفی هتل 3 ستاره مرکور ناریتا در توکیو

هتل مرکور ناریتا در شمال توکیو | Mercure Hotel Naritaاین هتل 3 ستاره در شهر ناریتا در شمال توکیو واقع شده و با امکانات کاربردی و مناسب اش، باعث شده یکی از اقامتگاه های خوب این شهر باشد. هتل مرکور ناریتا با فاصله کمی از پارک ناریتاسان قرار گرفته است. در ادامه همراه...

22 اردیبهشت 1401

شروع پیش فروش 8 محصول ایران خودرو

در ادامه فرایند اجرای طرح های فروش در سه شنبه های ایران خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ طبق روال مهلت ثبت نام از امروز (سوم اسفند ماه) به مدت سه روز بوده و قرعه کشی آن شنبه هفته...

22 اردیبهشت 1401

کاهش چشمگیر آمار گردشگران بین المللی در سال 2020

طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری، پاندمی ویروس کرونا به از دست رفتن میلیون ها شغل در این صنعت و کاهش 75 درصدی آمار گردشگران در سال 2020 منجر خواهد شد.

18 اردیبهشت 1401

تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی ها با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای برقراری پروازهای انگلیس از اول ماه مه خبر داد.

16 اردیبهشت 1401

رشد 2000 درصدی عایدی یک شرکت بورسی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعیه های منتشر شده در سایت کدال دو شرکت بورسی گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به بهمن ماه خود را به روز کردند. کدام شرکت ها صورت اقتصادی یک ماهه منتشر کردند؟

16 اردیبهشت 1401

قیمت خودرو امروز 27 بهمن 1400، پیش بینی آینده قیمت خودرو

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو در روز 27 بهمن 1400 بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

8 اردیبهشت 1401

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

در دنیای امروز با افزایش مشغله در زندگی و کمبود وقت، بسیاری از افراد وقتی برای ورزش کردن در بیرون از خانه و سالن های ورزشی و باشگاه ها پیدا نمی کنند. از طرفی از اهمیت ورزش روزانه در سلامتی و تاثر آن بر رهایی از انواع بیماری ها نمی توان غافل شد؛ بنابراین...

3 اردیبهشت 1401

روایت تصویری از افتتاح نخستین واگن ویژه بانوان در قطارهای بین شهری

نخستین واگن ویژه بانوان روز دوشنبه در جهت راه آهن مشهد - تهران راه اندازی شد. پیش از این هم در شبکه فروش بلیت، سهمیه خاصی برای بانوان منظور می شد که در حد اختصاص یکی، دو کوپه ویژه در هر قطار بود اما در این طرح یک واگن اختصاص می یابد و حتی اگر بخشی...

11 اسفند 1400

ساخت دریچه های قلب و عروق خونی از بافت افراد

یک استارت آپ فعال در حوزه فناوری سلامت به نام Xeltis از کارهایشان برای ایجاد دریچه های تازه قلب و عروق خونی ساخته شده از بافت خود افراد خبر داده است.

24 بهمن 1400

نقش مدیرعامل در پیاده سازی دگرگونی دیجیتالی

تحولات سریع و غافلگیرکننده در عرصه کسب و کار و ورود روزافزون تکنولوژی های دیجیتالی به محیط های کاری باعث شده تا دگرگونی دیجیتالی سازمان ها و شرکت ها سرعت بسیار بالایی به خود بگیرد و روز به روز دامنه و ضرورت بیشتری پیدا کند.

14 بهمن 1400

خروج 97 درصد سرمایه های خرد از بازار سهام

معاملات بورس تهران در هفته منتهی به 10 آذرماه در حالی سرانجام یافت که همزمان با افت 9/ 3 درصدی شاخص کل سهام، شاهد خروج 1200 میلیارد تومانی سرمایه های حقیقی از گردونه معاملات سهام بودیم.

24 دی 1400

تاکید امیرعبداللهیان بر توسعه روابط با زیمباوه

دیوید موسابایانا معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه که برای ملاقات و تبادل نظر با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت امورخارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و تبادل نظر کرد.

19 دی 1400

ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها سرعت می گیرد

یک مرکز برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی، برای تامین استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران (R136)، در کشور ایجاد شده است.

16 دی 1400

استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد

خبرنگاران/کردستان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیروهای نخبه و توانمند بومی استان کردستان در اولویت های برنامه استاندار باشد چرا که نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق پتانسیل های استان است.

15 دی 1400

نمایشگاه کشاورزی آیفارم مرجع آشنایی با جدیدترین دستاورد ها و تکنولوژی های این صنعت است ، حضور بیش از 120 شرکت در نمایشگاه

حامد ایرانی با اشاره به ماه آبان و موعد برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، نهاده، ماشین ها و ادوات کشاورزی، گفت: تحریم های ظالمانه صنعت نمایشگاهی کشور را هم هدف قرار داده است.

16 آذر 1400

یونسکو اسناد و لوح رسمی ثبت جهانی راه آهن سراسری و منظر فرهنگی اورامانات را به ایران تحویل داد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، یونسکو اسناد و لوح رسمی ثبت جهانی راه آهن سراسری و منظر فرهنگی اورامانات را به ایران تحویل داد.

13 آبان 1400

فتح آبادی: کُره زهر دار نیست؛ مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم، تیم ملی صعود راحتی را به جام جهانی تجربه می کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فکر می کنم کره جنوبی دیگر آن کره ای نیست که بتواند زهرش را به ما بریزد، مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم و به حریف فرصت بدهیم.

9 آبان 1400

احتمال شروع فرایند صعودی شاخص بورس از دی ماه

خداحافظی با کانال 1.5میلیون واحدی برای سهامداران بورس گران تمام شده است. اتفاقی که باعث شده دوباره فرایند ورود و خروج پول حقیقی معکوس گردد و حتی با وجود افزایش 50هزار واحدی شاخص کل در هفته گذشته، شاهد خروج 453میلیارد تومان پول ناقابل از بورس بودیم. افزایش...

29 مهر 1400

نامزدهای نهایی جایزه کتاب مالی سال بریتانیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، جایزه سال جاری برترین کتاب مالی سال در بریتانیا نامزدهای نهایی خود را اعلام نمود. جایزه کتاب مالی سال بریتانیا به صورت مشترک به وسیله روزنامه فایننشال تایمز و موسسه مک کنزی تاسیس شده است و هر سال از برترین...

21 مهر 1400

جلوی فرسودگی شغلی را بگیرید!

می گویند رضایت شغلی با شادکامی ارتباط مستقیمی دارد. این در حالی است که عوامل مختلفی به اسم منابع فشارهای روانی در محیط کار وجود دارند که گاهی تحمل آنها از عهده فرد خارج است و به اصطلاح فرد به درد آن کار نمی خورد. گاهی هم شخص قادر به مقابله با این عوامل...

8 مهر 1400
تعداد: (128)