استارتاپ

ساخت دریچه های قلب و عروق خونی از بافت افراد

یک استارت آپ فعال در حوزه فناوری سلامت به نام Xeltis از کارهایشان برای ایجاد دریچه های تازه قلب و عروق خونی ساخته شده از بافت خود افراد خبر داده است.

24 بهمن 1400

بزرگترین بازرگان نفت دنیا فروشنده خودروهای کارکرده شد

گروه ویتول که سال گذشته بیش از هشت میلیون بشکه نفت و فرآورده های نفتی را معامله کرد، وارد کسب و کار خودروهای کارکرده شد.

21 آبان 1399

وقتی اتومبیل و موتورسیکلت ترکیب می شوند

وب سایت گجت نیوز - کیا علیپور: خودرو الکتریکی تریگو (Triggo EV) محصولی از یک استارتاپ لهستانی بوده که با ترکیب ویژگی های اتومبیل و موتورسیکلت، وسیله نقلیه ای شگفت انگیز با قابلیت هایی منحصر به فرد است.

28 مرداد 1399

حضور 40 شرکت با فناوری پیشرفته در نمایشگاه الکامپ

مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت:الکام ترندز به عنوان یک سالن مجزا برای نمایش محصولات داخلی با فناوری پیشرفته است که در آن 40 شرکت، بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در نمایشگاه حضور پیدا نمایند .

19 مرداد 1398

سریال ترسناک اسپیلبرگ برای استارتاپ موبایلی همکارش

آی سینما: جفری کاتزنبرگ تهیه کننده هالیوود با استارتاپ کیبی که مبتنی بر محتوای دیجیتال است، میخواهد تعدادی از سرشناس ترین کارگردانان هالیوود را به مار بگیرد تا سریال های ویدیویی کوتاه بسازند. اولین گزینه استیون اسپیلبرگ است که سریالی ترسناک برای این...

13 مرداد 1398

آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران

سی و هفتمین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی ایران با هدف آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته، بیان مسائل و راهکارهای همکاری کمیسیون با معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید.

13 اسفند 1397

انگار پا روی دُم شان گذاشته بودیم

برگزاری نخستین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار به حدی برای برخی دستگاه ها غیرعادی و تعجب برانگیز بود که فکر می کردند میراث فرهنگی پای اش را روی دُم دستگاه های دیگر می گذارد.

21 بهمن 1397