حضور 40 شرکت با فناوری پیشرفته در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت:الکام ترندز به عنوان یک سالن مجزا برای نمایش محصولات داخلی با فناوری پیشرفته است که در آن 40 شرکت، بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در نمایشگاه حضور پیدا نمایند .

حضور 40 شرکت با فناوری پیشرفته در نمایشگاه الکامپ

رضا حیدری مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزش و تندرستی، با اشاره به حمایت های سازمان نظام صنفی از استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برای حضور در این نمایشگاه گفت: هر استارت آپی که در این نمایشگاه ثبت نام کند، می تواند از کانترهای موجود استفاده کند و همچنین، شرکت هایی که دارای فناوری هایتک هستند نیز به صورت رایگان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: الکام ترندز به عنوان یک سالن مجزا برای نمایش محصولات داخلی با فناوری پیشرفته است که در آن شرکت های فعال، بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در نمایشگاه حضور پیدا نمایند و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

حیدری اضافه نمود: علاوه بر این، شرکت هایی که توانستند در الکام ترندز صاحب غرفه شوند، می توانند از بخش دیگر نمایشگاه الکامپ یعنی الکام تاکز نیز برای پیدا کردن افراد با ایده های برتر استفاده نمایند.

مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در خاتمه خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم که در سالن الکام ترندز با 800 متر مربع مساحت، حدود 40 شرکت حضور پیدا نمایند تا فناوری های خود را به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "حضور 40 شرکت با فناوری پیشرفته در نمایشگاه الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 40 شرکت با فناوری پیشرفته در نمایشگاه الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید