اخبار سیاسی

شروع پیش فروش 8 محصول ایران خودرو

در ادامه فرایند اجرای طرح های فروش در سه شنبه های ایران خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ طبق روال مهلت ثبت نام از امروز (سوم اسفند ماه) به مدت سه روز بوده و قرعه کشی آن شنبه هفته...

22 اردیبهشت 1401

وزیر مهاجرت کانادا در رویدادی از انعطاف پذیر کردن برنامه اکسپرس انتری اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، در رویدادی روز چهارشنبه 16 فوریه، درباره زمان از سرگیری قرعه کشی های برنامه تجربه کانادایی (CEC) اظهار کرد که قرعه کشی ها به زودی از سر گرفته می شوند و بعلاوه اظهار داشت که در پی...

17 اردیبهشت 1401

تسریع در اتمام پروژه های بخش آب استان

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی خواهان تسریع در اتمام پروژه های بخش آب استان شد و با اشاره به اهمیت این پروژه ها به عنوان زیرساخت های اساسی فراوری، اشتغال و توسعه، بر ضرورت توجه بیشتر به این حوزه تأکیدکرد.

12 اردیبهشت 1401

راه اندازی سامانه خزانه داری و نظارت اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، اکرمی، خزانه دار کل کشور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر و با توجه به گستردگی و حجم اطلاعات حوزه های تخصصی نظام مدیریت اقتصادی بخش عمومی از جمله مدیریت نقدینگی و مولدسازی و مدیریت اموال و دارایی های دولت، مدیریت بدهی ها، نظارت اقتصادی...

10 اردیبهشت 1401

قیمت خودرو امروز 27 بهمن 1400، پیش بینی آینده قیمت خودرو

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو در روز 27 بهمن 1400 بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

8 اردیبهشت 1401

پیش بینی افزایش صادرات نفت ایران به چین تا یک میلیون بشکه

خبرگزاری ایلنا از قول تحلیلگر مؤسسه بین المللی کپلر پیش بینی کرد واردات نفت ایران از سوی چین، بزودی به یک میلیون بشکه نفت افزایش یابد.

4 اردیبهشت 1401

اطلاعات جدیدی از گوشی های سری پیکسل 7 منتشر شد

اینطور که به نظر می رسد باید از امروز شاهد شروع انتشار خبرها و شایعات متعدد پیرامون گوشی های پرچم دار گوگل یعنی سری پیکسل 7 باشیم چرا که اولین خبر در رابطه با دو گوشی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو امروز منتشر شد.

24 فروردین 1401

وزیر ارشاد: امیدبخشی مهم ترین مأموریت جشنواره فیلم فجر است

تهران (پانا) - محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت جامعه هنری ما باید با برجسته سازی نقاط روشن که در کارنامه عملکرد مردم این خطه وجود دارد، نقاط امیدبخشی را جلوه گر باشند و امیدبخشی، مهم ترین مأموریت جامعه هنری و جشنواره فیلم فجر است.

5 اسفند 1400

یدالله کابلی: فرصت ثبت جهانی خوشنویسی را مُفت از دست دادیم

یدالله کابلی می گوید: متاسفانه در کشور ما موضوع فرهنگ و هنر همواره مورد بی مهری قرار گرفته است و مسوولان رده بالای تصمیم گیر در این حوزه اکثرا در روزمرگی خود غرق هستند؛ این بی توجهی ها و غفلت ها می تواند دلیلی بر از دست دادن فرصت های مناسب در ثبت جهانی...

3 اسفند 1400

جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای لغو محدودیت های کرونایی

تهران (پانا) - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشورهای همسایه به ایران بر اساس جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد.

27 بهمن 1400

امید اُمیکرون به 8 میلیون ایرانی واکسن نزده

آنقدر این کرونا چهره تغییر داد و جهش کرد و خطرناک تر و تهاجمی تر شد که حالا کمتر نامی از کرونا به زبان می آوریم و برای گفتن از این ویروس چموش، به همان نام جهش ها بسنده می کنیم.

17 بهمن 1400

انتخاب 9 عضو کمیسیون بودجه جهت عضویت در کمیسیون تلفیق 1401

خبرنگاران - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری ضمن انتخاب 9 نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، به آنالیز کلیات لایحه بودجه سال آینده خواهد پرداخت.

8 بهمن 1400

وزیر علوم: بنیان علم و فناوری در وزارت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که بنیان علم و فناوری در وزارت آموزش و پرورش است. کشورهایی که آموزش و پرورش خود را قدر می دانند و بر صدر می نشانند در عرصه های علمی و بین المللی پیشتاز هستند.

28 دی 1400

تاکید امیرعبداللهیان بر توسعه روابط با زیمباوه

دیوید موسابایانا معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه که برای ملاقات و تبادل نظر با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت امورخارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و تبادل نظر کرد.

19 دی 1400

استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد

خبرنگاران/کردستان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیروهای نخبه و توانمند بومی استان کردستان در اولویت های برنامه استاندار باشد چرا که نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق پتانسیل های استان است.

15 دی 1400

باقری: ایران با اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم ها وارد مذاکرات شده است

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران تاکید نمود جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم های ظالمانه وارد گفتگوهای وین شده است.

13 دی 1400

شرح سازمان انرژی اتمی ایران درباره اظهارات گروسی در شورای حکام

خبرنگاران نوشت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که گروسی در شورای حکام خاطرنشان کرد مذاکرات در تهران به اتمام نرسیده و در این دوره نتوانستیم به همه موضوعات بپردازیم و جمع بندی کنیم.

10 دی 1400

چرا مقایسه شی جین پینگ با مائو و استالین بی ربط است؟

این مقاله بخشی از پاسخ های کریس جانسون کارشناس ارشد مرکز برای مطالعات استراتژیک و بین المللی، تحلیلگر ارشد سابق سیا در امور چین به پرسش های مایکل مورل تحلیلگر اطلاعاتی امریکایی و کفیل اداره کننده سابق سیا در قالب یک تبادل نظر بوده است.

8 دی 1400

بزرگترین ایراد جشنواره فیلم کوتاه اجرای آن به وسیله جایی ست که دفتر فراوری دارد

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه فیلم سوره معتقد است برگزارکنندگان جشنواره فیلم کوتاه تهران باید از انجمن سینمای جوان جدا شوند تا شاید قسمتی از معضلات مرتبط در این حوزه حل گردد.

5 آذر 1400

از شایعه تا واقعیت واکسن سینوفارم

خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند گفت: انتظار ما از جلوگیری از عفونت در واکسن ها حداکثر 45 درصد بوده است که واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک ارقام به این درصد نزدیک است، اما در خصوص سینوفارم عدد فرق دارد.

24 آبان 1400
تعداد: (241)