فعلا تصمیمی برای آغاز فوتبال گرفته نمی گردد!، یکشنبه تصمیمات جدیدی می گیریم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مشاور وزیر بهداشت گفت: فعلا درباره فوتبال هیچ تصمیم گیری نشده است امیدواریم با مراقبت های عمومی آمار روز به روز کاهش یابد تا کم کم شرایط برای انجام فوتبال هم فراهم گردد.

فعلا تصمیمی برای آغاز فوتبال گرفته نمی گردد!، یکشنبه تصمیمات جدیدی می گیریم

علیرضا وهاب زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت در تبادل نظر با وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: درباره اوضاع جدید کرونا در کشور و البته رویکرد وزارت بهداشت برای راه اندازی دوباره ورزش در اماکن مرتبط با این امر شرحاتی داد.

وی ابتدا در تشریح اوضاع کرونا در کشور با استناد به صحبتهای دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طبق آخرین اطلاعات تا 12 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی که بدستمان رسیده متأسفانه 1006 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران در کشور را به عدد 9 هزار و5646 نفر می رساند.

وی ادامه داد: ️متاسفانه از پنجشنبه تا آدینه گذشته، 63 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان این بیماری در کشور را به 6هزار و 91 نفر رساند. البته خوشبختانه تا به امروز 76 هزار و 318 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. البته هنوز 2 هزار و 899 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

مشاور رسانه ای وزیر بهداشت درباره شرایط راه اندازی دوباره فوتبال توضیح داد: آمار کلی فرایند کاهشی داشته ولی در روزهای اخیر باز هم این نمودار کمی رو به افزایش گذاشته است. با این همه قرار است روز یکشنبه در رابطه با بعضی مشاغل دیگر که هنوز بازگشایی نداشته اند تصمیم گیری گردد.

وهاب زاده در این باره که ورزش و فوتبال در تصمیمات روز یکشنبه چه جایگاهی خواهند داشت گفت: هنوز تعیینا درباره ورزش حرفی زده نشده و ممکن است امروز تغییری در برنامه بوجود بیاید.

وی در این باره که این تصمیمات بر چه اساس و با چه متر و معیاری تخاذ می شوند شرح داد: خب خوشبختانه ما در بعضی شهرها به شرایط سفید رسیده ایم و بر همین اساس قرار است پروتکل های جدیدی را برای شهرهایی که دارای شرایط سفید هستند داشته باشیم.

وی در انتها در پاسخ به این پرسش تعیین که آیا درباره راه اندازی لیگ فوتبال خبر تازه ای اعلام شده یا نه گفت: خیر! فعلا این درباره فعالیت های کوچکتر است. انشاالله با مراقبت های عمومی آمار روز به روز کاهش بیشتری پیدا کند تا کم کم شرایط برای انجام همه امور فراهم گردد.

به گزارش دانشجو، از تاریخ آدینه نهم اسفند ماه سال 1398 که آخرین هفته دیدارهای لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و یکم برگزار گردید رقابتهای لیگ برتر تعطیل شده و 51 روز است که هیچ مسابقه فوتبالی در ایران برگزار نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فعلا تصمیمی برای آغاز فوتبال گرفته نمی گردد!، یکشنبه تصمیمات جدیدی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا تصمیمی برای آغاز فوتبال گرفته نمی گردد!، یکشنبه تصمیمات جدیدی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید