اخبار مجلس

شروع پیش فروش 8 محصول ایران خودرو

در ادامه فرایند اجرای طرح های فروش در سه شنبه های ایران خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ طبق روال مهلت ثبت نام از امروز (سوم اسفند ماه) به مدت سه روز بوده و قرعه کشی آن شنبه هفته...

22 اردیبهشت 1401

جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای لغو محدودیت های کرونایی

تهران (پانا) - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشورهای همسایه به ایران بر اساس جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد.

27 بهمن 1400

انتخاب 9 عضو کمیسیون بودجه جهت عضویت در کمیسیون تلفیق 1401

خبرنگاران - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری ضمن انتخاب 9 نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، به آنالیز کلیات لایحه بودجه سال آینده خواهد پرداخت.

8 بهمن 1400

احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است، مجلس درصدد است تمام منفذها را ببندد

نماینده مجلس گفت: احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است و پرونده های مابقی آن ها در حال پیگیری و جمع آوری اطلاعات است.

16 آبان 1400

بازدید رئیس مجلس از پروژه های عمرانی استان ایلام

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام به صورت مستقیم با جمعی از اهالی این شهر گفت وگو و در جریان برخی مسائل و مسائل مردم شهر ایلام قرار گرفت.

11 مرداد 1400

پیش بینی محمد باقر قالیباف از ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در دولت آینده

خبرنگاران : رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر مطالبی را درباره ظرفیت موجود برای ساخت مسکن در دولت آینده مطرح نمود.

27 خرداد 1400

مجادله چندباره دولت و مجلس بر سر یارانه معیشتی

دولت و مجلس همچنان بر سر ماجرای یارانه معیشتی با هم بگو مگو می نمایند. مجلسیان دولت را متهم به رفتار دوگانه می نمایند که قصد ندارد یا نداشته به مردم یاری معیشتی کند و یاری هزینه صد هزار تومانی که قرار است پرداخت گردد، ربطی به مصوبه مجلس ندارد.

6 دی 1399

چراغ گردشگری در رئوس مثلث طلایی ایران خاموش شد

احمد ترحمی در خصوص شرایط فعالیت اماکن گردشگری با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا، اظهار کرد: تمام اماکن گردشگری استان یزد تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

23 آبان 1399

خبرنگاران حمایت تمام قد دولت از بازار سرمایه

تهران- خبرنگاران- راه اندازی بورس املاک و مستغلات در روزهای آینده، تسهیل پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه، عرضه سهام شستا به بورس و واگذاری به جامانده سهام دولت از جمله برنامه های حمایتی دولت از بازار سرمایه به شمار می آید.

7 مهر 1399

خبرنگاران فرزندان اعضای هیأت علمی امکان تغییر رشته ندارند

تهران- خبرنگاران- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس توافق وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاهها مجاز به تغییر رشته تحصیلی خود نیستند.

16 شهریور 1399

پژمان فر: سلطانی فر باید به مجلس بیاید و درباره پرونده قرارداد ویلموتس جوابگو باشد، موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی رها نخواهیم کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما موضوع پرونده قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال را تا رسیدن به نتیجه نهایی رها نخواهیم کرد و ان شاءالله دستگاه های امنیتی و قضایی یاری نمایند تا زودتر به نتیجه برسد.

19 مرداد 1399

صندوق های سهام دولتی آماده فروش شدند

دولت با فروش سهام شرکت هایش در بورس در قالب صندوق های سرمایه گذاری موافقت کرد. قرار است برای این کار 3 صندوق سرمایه گذاری تخصصی تشکیل و سهام شرکت های دولتی در قالب این صندوق ها با تخفیف به مردم واگذار گردد.

8 خرداد 1399

آخرین خبرها درباره وام 5 میلیارد دلاری ایران از صندوق بین المللی پول

به گزارش تجارت نیوز، علیرضا رحیمی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: بابخش قابل توجهی ازدرخواست 5 میلیارددلاری دکتر #ظریف از #صندوق-بین-المللی-پول موافقت شده است. تامین این رقم میتواندمقابله باویروس #کرونا درایران راسرعت بخشد.

27 اردیبهشت 1399

اعدام دختر 9 ساله و پسر 15 ساله و حتی سنگسار نداشته و نداریم

معاون امور بین الملل دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هر چند برای 14 کشور جهان گزارشگر ویژه کشوری مشخص شده ولی مشخص آن برای جمهوری اسلامی ایران، عملی سیاسی و غیرمنصفانه است.

22 اردیبهشت 1399

پلوسی: سوء استفاده ترامپ از قدرت یک حقیقت بی چون وچرا است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، این یک حقیقت بی چون وچرا است که تعاملات مناقشه برانگیز دونالد ترامپ در قبال اوکراین سوء استفاده از قدرت محسوب می شوند.

22 بهمن 1398

نرگس آبیار بی وقتی را کلید می زند

نرگس آبیار برای جدیدترین فیلم سینمایی خود به نام بی وقتی درخواست پروانه ساخت نموده است.

14 بهمن 1398

انتقاد حاجی دلیگانی از ارائه نشدن گزارش های کارشناسی مرکز پژوهش ها به نمایندگان

نماینده شاهین شهر از عدم ارائه گزارش های کارشناسی مرکز پژوهش ها به نمایندگان انتقاد کرد و گفت که مجلس باید از صندلی کارشناسی مرکز پژوهش ها استفاده کند.

4 بهمن 1398

ابلاغی برای لغو مجمع انتخابات فدراسیون والیبال نداشته ایم

به گزارش خبرنگاران، با اعلام وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه 29 آبان ماه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اعلام شده است. پس از انتشار خبر زمان برگزاری انتخابات، فشارها برای استعفای محمدرضا داورزنی از سمت معاون ورزش قهرمانی بالا گرفت تا انتها...

16 دی 1398

تولید انگور و معضلاتی که کشاورزان را درگیر کرده است

فصل پاییز فرارسیده و خوشه های شیرینی که گاهی کام مصرف کننده و کشاورزان رو تلخ می کند.

28 آبان 1398

شفافیت باید در قوه مجریه و قضائیه هم وجود داشته باشد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از افراد امروز در پس رأی های مخفی خود موج سواری می نمایند، باید این موج سواری ها را از بین ببریم و انسان های صریح و روشن را به مجلس بفرستیم.

5 آبان 1398
تعداد: (28)