احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است، مجلس درصدد است تمام منفذها را ببندد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، نماینده مجلس گفت: احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است و پرونده های مابقی آن ها در حال پیگیری و جمع آوری اطلاعات است.

احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است، مجلس درصدد است تمام منفذها را ببندد

محمدرضا میرتاج الدینی کننده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی وبلاگ ورزش و تندرستی، درباره تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی، اظهار کرد: احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است و پرونده های مابقی آن ها در حال پیگیری و جمع آوری اطلاعات است.

وی ادامه داد: اعضای هیئت رئیسه تیم تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی معین شده است و قرار است طی این هفته یا هفته آینده اولین جلسه را برگزار کنیم و پرونده ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کننده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در آغاز راستا مقابله با حقوق های نجومی قرار گرفته است و در این زمینه ابتدا اطلاعات مربوطه را در دست جمع آوری دارد و از مردم می خواهیم هرگونه مدارک، گزارش و اطلاعات در این خصوص را به تیم تحقیق و تفحص ارسال کنند.

میرتاج الدینی شرح داد: ما در پی بسته شدن راستا ها و مجرا های قانونی حقوق های نامتعارف هستیم که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری مردم و صاحب نظران هستیم.

وی افزود: چنانچه در بررسی ها معین شود خلاء های قانونی در این رابطه وجود دارد مجلس شورای اسلامی در سریعترین زمان به موضوع ورود پیدا کرده و با مصوبات خود تلاش خواهد کرد مانع این اقدامات شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است، مجلس درصدد است تمام منفذها را ببندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احکام 12 نفر از نجومی بگیران صادر شده است، مجلس درصدد است تمام منفذها را ببندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید