موسیقی

لوکیشن فیلم: سرگذشت شگفت انگیز املی پولن

سرنوشت شگفت انگیز اَمِلی پولن که در سراسر جهان به نام اَمِلی شناخته می گردد، فیلمی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول سال 2001 به نویسندگی گیوم لورن و کارگردانی ژان پیر ژونه است. لوکیشن های فیلم در شهر زیبای پاریس، جذابیت این فیلم را دوچندان نموده است.

20 اردیبهشت 1401

مراکش در یک نگاه

شهر مراکش چهارمین شهر بزرگ و به طور قطع شگفت انگیزترین شهر مراکش به شمار میرود. به علت قرمز بودن تمامی ساختمان ها و بناها در این شهر، آن را با نام شهر سرخ (حمرا) نیز می شناسند.

5 اردیبهشت 1401

تقسیمات شهری سوچی و بناهای مجذوب کننده آن

از سنترالنی سیتی تا داگومیس در سوچیدر چارچوب تقسیمات اداری، نام سوچی روسیه به شهری متشکل از یک منطقه نیمه شهری (به نام کراسنایا پلیانا) و 79 محله روستایی اطلاق می­شود. منطقه ­ای با موقعیتی در سطح یک استان. سوچی به عنوان یک قلمروی شهری به نام سوچی اربان...

28 فروردین 1401

مرجانه گلچین از مرد زندگیش رونمایی کرد

خبرنگاران: مرجانه گلچین عکس جدیدی را از برادرش منتشر کرد.

25 بهمن 1400

نادر مشایخی: در حوزه موسیقی باید بینارشته ای فکر و عمل کنیم

تهران (پانا) - نادر مشایخی با حضور در بیست و دومین برنامه آهنگ خانه هنرمندان ایران گفت موسیقی در حال حاضر ابعاد وسیع تری به خود گرفته است اما در ایران شیوه آموزش هیچ تغییری نکرده است.

24 دی 1400

چرا بارسلونا برترین شهر برای دوستداران هنر و فرهنگ است

بارسلونا در شمال شرقی اسپانیا، در سواحل مدیترانه واقع شده است و مدت زیادی به عنوان مرکز فرهنگی اروپا مورد توجه بوده است. شهر بارسلونا که از مهم ترین شهرهای اسپانیا محسوب می گردد، مرکز منطقه کاتالونیا نیز به شمار می آید. این شهر به علت جاذبه های فراوان...

7 دی 1400

هدفون فری بادز Lipstick هواوی با ظاهری خاص معرفی گردید؛ تلفیق فناوری و زیبایی

هواوی هدفون بی سیم FreeBuds Lipstick را با ظاهری خاص و متفاوت معرفی کرد. FreeBuds Lipstick همان طور که از نامش پیداست ظاهری شبیه به رژ لب داشته و از طراحی چند وجهی با ترکیب رنگ های طلایی و مشکی بهره می برد. این نشانگر تغییر رویکرد هواوی در طراحی محصولات و روح بخشیدن به...

3 آذر 1400

رونمایی از همسر و دختر نیما مسیحا !

خبرنگاران : نیما مسیحا این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

29 آبان 1400

رونمایی از برادر چاق محمدرضا گلزار !

خبرنگاران:محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران است که تصاویری از خود و برادرش منتشر نموده است.

18 آبان 1400

زیر نور کم در تعطیلات نوروز به نمایش در می آید

تهران (پانا) - با تصمیم عوامل فیلم سینمایی زیر نور کم و به دلیل شرایط نگران کننده بیماری کرونا، این فیلم به صورت آنلاین به نمایش در می آید و علاقه مندان می توانند در تعطیلات نوروزی 1400 با مراجعه به پلتفرم های فیلیمو و نماوا به تماشای این ملودرام اجتماعی...

18 فروردین 1400

هدفون های جدید جی بی ال با 30 ساعت عمر باتری

هدفون جدید و داخل گوش JBL Tour Pro پلاس، فناوری های ویژه ای را به کاربران ارائه می دهد. این هدفون هوشمند می توان تمامی صدا های خارجی را مسدود کند و تا 30 ساعت نیز موسیقی ارائه می دهد.

27 بهمن 1399

کرونا و بازار 180 میلیاردی صنعت گیم

از سوی دیگر به دلیل دورکاری کارمندان شرکت های تولید کننده انواع گیم، برخی از این پروژه ها بموقع راهی بازار نشدند و بسیاری معتقدند در سال 2021 می توان منتظر تعداد زیادی گیم جدید بود.

18 بهمن 1399

موسیقی ایندی راک چیست؟

موسیقی ایندی راک یکی از شاخه های موسیقی راک می باشد که به ژانری از موسیقی اشاره دارد که گروه های فعال در آن به صورت مستقل و بیشتر با توجه به سلیقه های شخصی تا قرارگرفتن در چارت های موسیقی معروف جهان در موسیقی فعالیت می نمایند.

7 بهمن 1399

ارائه فرمی تازه در بستر رئالیسم جادویی در جیرجیرک، تنوع بالای شخصیت ها در نمایشی سراسر تک گویی

تئاتر جیرجیرک؛ نسخه پاراجانف این شب ها در تماشاخانه سپند روی صحنه رفته است.

10 آبان 1399

موسیقی تربت جام یکی از نوازندگان چیره دستش را از دست داد

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت استاد دلدار رسول زاده نوازنده و خواننده نامی تربت جام، پیغام تسلیتی را منتشر کرد.

5 آبان 1399

از پرخاشگری های والدین تا علت بروز آن

یک روانشناس ضمن تشریح عوامل بروز خشم در افراد می گوید: طی روزهای اخیر شاهد شدت دریافت پرخاشگری میان گروه های متفاوت به ویژه والدین بوده ایم.

22 مرداد 1399

آشنایی با ریکیاویک در ایسلند،شمالی ترین پایتخت جهان

آشنایی با ریکیاویک در ایسلند ،شمالی ترین پایتخت جهاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره آشنایی با ریکیاویک در ایسلند ، شمالی ترین پایتخت جهان ،سخن خواهیم گفت.

7 تیر 1399

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری کرمانشاه

استان کرمانشاه یکی از استان های غربی کشور است که دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی است ئ همه ساله گردشگران زیادی را از سایر مناطق کشور به خود جذب می نماید.

5 خرداد 1399

پیغام تبریک روز پدر و مرد؛ جملات کوتاه، متن ادبی و پیغام تبریک زیبا برای روز پدر و روز مرد

روز پدر و روز مرد که متعلق به پدران و مردان ایران زمین است، اهمیت ویژه ای دارد و همه ما می کوشیم تا در این روز با پیغام، متن و جمله ای پیغام قدردانی خود را به پدران و مردان این سرزمین منتقل کنیم و بگوییم که ما این روز را فراموش نکرده ایم و فراموش هم نخواهیم...

3 اردیبهشت 1399

جشنواره موسیقی محلی در علی آباد کتول برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی جهت اجرای جشنواره های بومی ومحلی شهرستانی و با هدف برگزاری متمرکزجشنواره...

26 فروردین 1399
تعداد: (26)