ریکاوری سریع و آسان اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، این نرم افزار با قدرت، سرعت و رابط کاربری ساده ای که دارد میتواند هر فایلی که از رایانه تان حذف شده را مثل روز اول بازیابی کند.

ریکاوری سریع و آسان اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery

فایل های موسیقی، ویدیو ها، عکس ها و اسناد اداریتان چه اهمیتی برایتان دارد؟ تا حالا شده یک فایل بسیار مهم را سهواً یا عمداً (!) از رایانه خود پاک کنید ولی بعداً به آن احتیاج حیاتی پیدا کنید؟ برای به دست آوردن دوباره این فایل ها چه کاری به ذهنتان میرسد؟ امروز قصد داریم نرم افزاری را معرفی کنیم که در این شرایط مشکلاتان را سریعاً حل میکند. EaseUS Data Recovery نرم افزاری است که هدفش بازیابی اطلاعات حذف شده است.

این نرم افزار با قدرت، سرعت و رابط کاربری ساده ای که دارد میتواند هر فایلی که از رایانه تان حذف شده را مثل روز اول بازیابی کند. در این مقاله قصد داریم نحوه عملکرد و کار با این نرم افزار محبوب را آموزش دهیم.

نصب و راه اندازی

برای مشاهده نرم افزاریEaseUS Recovery میتوانید به وبسایتآن مراجعه نموده و نسبت به دانلود رایگان و نصب آن اقدام نمایید.

بعد از تکمیل فرآیند دانلود و نصب، صفحه اصلی نرم افزارEaseUS Data Recovery باز میگردد. همانطور که از تصویر بالا پیداست، رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده تا کار با آن آسان، سریع و لذت بخش باشد.

صفحه اصلی این برنامه، کاملا ساده و قابل فهم طراحی شده، همانطور که در تصویر بالا پیداست، درایو های اصلی رایانه در بخش Disk Drivers، فلش مموری، هارد اکسترنال یا هر حافظه خارجی دیگر در بخش External Devicesو دسکتاپ، سطل زباله و امکان انتخاب یک فولدر خاص هم در بخش Specify a locationقرار دارند.

در ادامه میخواهیم از عمد چند فایل را در فولدری در هارد Fحذف کنیم و به کمکEaseUS، آن فایل ها را بازیابی کنیم. برای این فایل در بخش Specify a locationبه بخش Select Folderمیرویم و در پنجره باز شده، فولدر مورد نظر را انتخاب میکنیم.

بعد از انتخاب فولدر مورد نظر، دکمه Scan در سمت راست و پایین را کلیک میکنیم تا پنجره دوم باز گردد. همه فایل های پیدا شده در این فولدر، در این پنجره به نمایش در می آید. همانطور که مشاهده میکنید، فایل ها به ترتیب فرمت در سمت چپ دسته بندی شده اند. فولدر EaseUS Test همان پوشه ای است که فایل ها قرار داشت و برای تست، آن ها را حذف کردیم.

بعد از انجام پروسه جستجو که چندین دقیقه زمان میبرد، همه فایل هایی که قابل بازیابی هستند به نمایش در می آیند. حال کاربر میتواند فایل هایی که احتیاج دارد را در لیست انتخاب کند و در آخر روی گزینه Recover کلیک کند.

بعد از کلیک روی این گزینه، باید محل ذخیره فایل های بازیابی شده را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مقصد، نباید در همان درایوی باشد که از آن حذف نموده اید. در آخر فولدری در مقصد معین شده به نام Recovered Files ایجاد خواهد شد و فایل هایتان در آن ذخیره خواهد شد.

برنامهEaseUS Data Recovery یکی از قویترین های بازار است. البته باید توجه داشته باشید ه وقتی فایلی ضروری حذف شد، هر چه سریعتر باید نسبت به بازیابی آن کوشش کنید. چرا که حتی اگر یک بایت از یک فایل 2 گیگابایتی را نتوان بازیابی کرد، کل آن فایل غیر قابل استفاده خواهد بود. پس بهتر است بدون اعمال هیچ تغییری در آن درایو و در اسرع وقت، فایل خود را بازیابی کنید.

توسعه دهندگان این نرم افزار معتقدند که رابط کاربریEaseUSبه حدی ساده طراحی شده که میتوان با سه کلیک، فایل های حذف شده را بازیابیکرد. همچنینامکاندونوعاسکنسریع (Quick) و اسکن عمیق (Deep) هم در برنامه وجود دارد تا اگر در اسکن اول فایل مورد نظر پیدا نشد. با اسکن عمیق کوشش بیشتری صورت گیرد.

به طور کلی میتوان EaseUS Data Recoveryرا قویترین نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده در دنیای لپتاپ های ویندوزی یا مک بوک ها دانست.

منبع: فرادید

به "ریکاوری سریع و آسان اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکاوری سریع و آسان اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید