سریال و پخش خانگی

برای خرید گران ترین مدل مک استودیو باید 8000 دلار بپردازید

اپل ساعاتی قبل از یک کامیپوتر به نام مک استودیو رونمایی کرد. طراحی این کامپیوتر تا حدی یادآور مک مینی است اما نسبت به این خانواده از سخت افزار بسیار قدرتمندتری بهره می برد. به طور مشخص بر اساس اطلاعات درج شده در سایت اپل، به منظور خرید بهترین مدل این کامپیوتر...

13 اردیبهشت 1401

مرجانه گلچین از مرد زندگیش رونمایی کرد

خبرنگاران: مرجانه گلچین عکس جدیدی را از برادرش منتشر کرد.

25 بهمن 1400

فیلم بغل کردن جواد عزتی به وسیله مه لقا باقری ! ، همسر خودمه ها !

خبرنگاران: لحظه عاشقانه مه لقا باقری و جواد عزتی در جشن حافظ در فضای مجازی کولاک کرد.

5 بهمن 1400

شرایط شرکت در کنکور دکتری 1401 اعلام شد

تهران (پانا) - متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1401 برای ثبت نام در این آزمون باید دو میلیون و هشتاد و پنج هزار ریال بابت ثبت نام و 12000 هزار ریال هم به عنوان هزینه پیامک پرداخت نمایند.

18 دی 1400

جدول پخش برنامه های سیمای مرکز اردبیل پنجشنبه 27 آبان ماه

جدول پخش برنامه های سیمای صدا و سیمای مرکز اردبیل در روز پنجشنبه 27 آبان ماه را مشاهده کنید.

10 دی 1400

برنامه های هفته معرفی مشاغل اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر کل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با اشاره به شروع هفته معرفی مشاغل برنامه های این هفته را اظهار داشت.

3 فروردین 1400

مهم ترین تهدید دنیای مجازی برای ادبیات و هنر

امیر خداوری می گوید: مسأله خوانده نشدن و نوشته نشدن و جلوس تبلیغات به جای متن، مهم ترین تهدیدی است که دنیای مجازی برای ادبیات و هنر پدید آورده و باید برای آن چاره جویی کرد.

10 اسفند 1399

آقازاده قسمت بیست و دوم؛ رانت خواری در هر زمان و هر مکان!

قسمت بیست و دوم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و طراحی حامد عنقا جمعه 30 آبان ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

2 دی 1399

آشپزی امیرمهدی ژوله برای دوستان بازیگرش

با پخش آخرین قسمت از فصل تازه شام ایرانی به میزبانی امیرمهدی ژوله ، برنده این فصل امشب معین می گردد.

23 آذر 1399

نیما شعبان نژاد: سخت گیری های کرونایی فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است

تهران (پانا) - نیما شعبان نژاد معتقد است در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پخش فیلم ها به تعویق افتاده است سخت گیری ها فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است، در صورتی که رستوران ها، متروها و پاساژ ها برقرارند.

3 آذر 1399

کوشش پنتاگون برای تغییر چهره اش در فیلم های جنگی

به گزارش خبرنگاران سینمای جنگ در هر کشوری دو بُعد دارد؛ یک بُعد آن جنگ طلبی و اسطوره سازی از ارتش و روی دیگر آن نشان دادن صلح و سینمای ضد جنگ است.

18 شهریور 1399

سریال هم گناه؛ داستانی کلیشه ای با ساختی جذاب

نسل قبلی خانواده که حالا سنی از آن ها گذشته است باید این اقتدار را حفظ کنند و آنچه آن را ضربه پذیرکرده نسل جدید این خانوده است که تن به مناسبت پیشین نمی دهد یا نسبت به آن شک کرده است.

3 شهریور 1399

سندرم دست بی قرار یا به صورت دقیق تر سندرم دست بیگانه چیست؟ بیماری بهبود فریبا

در قسمت جدید سریال پایتخت به بیماری سندرم دست بی قرار بهبود فریبا اشاره می گردد. به سندرم پای بی قرار در منابع پزشکی بسیار بیشتر از سندرم دست بی قرار اشاره شده است. در سندرم دست یا پای بی قرار ما بیشتر سوزش و احتیاج به حرکت دادن و سوزن سوزن شدن دست یا پا...

28 اردیبهشت 1399

هیجان انگیزترین بازی های سال 2019

خبرنگاران: هر بار که به بازی های جدید نگاه می اندازیم با خود می گوییم این بازی دیگر آخر گرافیک است و بعید می دانیم بازی دیگری روی دست آن بلند شود، اما این داستان همیشه تکرار می شود در هر سال شاهد بازی های جدیدی هستیم که نه تنها گرافیک خیره کننده تری دارند...

27 دی 1398

اسپیلبرگ سریال ترسناک ویژه تماشا در گوشی های هوشمند می سازد

استیون اسپیلبرگ در حال نوشتن سریالی ترسناک مختص تماشا در گوشی های هوشمند برای کمپانی رسانه ای کوییبی است.

13 دی 1398

5 شخصیتی که تاریخ فناوری را متحول کردند

در این گزارش سعی کردیم با بررسی دقیق تاریخ فناوری و روند پیشرفت و تأثیرگذاری شخصیت های مهم دنیای فناوری، 5 فرد تأثیرگذار در تاریخ فناوری معاصر را به شما معرفی کنیم.

25 مهر 1398

شهاب حسینی خودش را به شکرستان رساند

شهاب حسینی در ویدئویی از حضور مجددش برای روایت انیمیشن شکرستان اطلاع داد و بیان نمود که با تهیه کننده به این نتیجه رسیده است که نمی توان این مجموعه را رها کرد.

13 مهر 1398

سریال ترسناک اسپیلبرگ برای استارتاپ موبایلی همکارش

آی سینما: جفری کاتزنبرگ تهیه کننده هالیوود با استارتاپ کیبی که مبتنی بر محتوای دیجیتال است، میخواهد تعدادی از سرشناس ترین کارگردانان هالیوود را به مار بگیرد تا سریال های ویدیویی کوتاه بسازند. اولین گزینه استیون اسپیلبرگ است که سریالی ترسناک برای این...

13 مرداد 1398