وزیر مهاجرت کانادا در رویدادی از انعطاف پذیر کردن برنامه اکسپرس انتری اطلاع داد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی و به نقل از سی آی سی نیوز، وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، در رویدادی روز چهارشنبه 16 فوریه، درباره زمان از سرگیری قرعه کشی های برنامه تجربه کانادایی (CEC) اظهار کرد که قرعه کشی ها به زودی از سر گرفته می شوند و بعلاوه اظهار داشت که در پی انعطاف پذیر کردن سیستم اکسپرس انتری است.

وزیر مهاجرت کانادا در رویدادی از انعطاف پذیر کردن برنامه اکسپرس انتری اطلاع داد

فریزر با رئیس و مدیر عامل شورای بازگانی کانادا، گلدی هایدر، در خصوص مهاجرت به کانادا مصاحبه کرد. این رویداد در تاریخ 16 فوریه در وب سایت Canadian Club Toronto پخش شد.

وزیر مهاجرت در حالی که هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان از سرگیری قرعه کشی های برنامه CEC نداد اما گفت که در آینده ای نزدیک از سرگرفته می گردد و در سال های آینده اکسپرس انتری نیز روال عادی تری خواهد داشت.

فریزر گفت: ما باید در آینده نزدیک، قرعه کشی برای کارگران ماهر فدرال را از سر بگیریم. اگر واقعاً به برنامه سطوح مهاجرت طی دو سال آینده نگاه کنید، تعادل در حال تغییر است و تا سال سوم تعداد بی سابقه ای از کارگران ماهر فدرال، از جمله به وسیله برنامه تجربه کانادایی، به کانادا خواهند آمد.

فریزر بعلاوه گفت که که اکسپرس انتری می تواند برای پاسخگویی به نیازهای کوتاه مدت از جمله پذیرش مهاجران در جوامع کوچکتر با تقاضای شغلی بالا مورد استفاده قرار گیرد.

توسعه مسیرهای اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی و کارگران موقت خارجی به وسیله اکسپرس انتری یکی از اولویت های فریزر است. او بعلاوه وظیفه دارد به وسیله توسعه برنامه پایلوت نواحی روستایی و شمالی و پیشبرد برنامه مهاجرت انتخاب شهری، از مهاجرت از جوامع کوچک و میانه حمایت کند.

اکسپرس انتری برای مدیریت درخواست های مهاجرت به وسیله سه برنامه تجربه کانادایی (CEC)، برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP) و برنامه تجارت ماهر فدرال کانادا (FSTP) راه اندازی شده است.

منبع: خبرکانادا

به "وزیر مهاجرت کانادا در رویدادی از انعطاف پذیر کردن برنامه اکسپرس انتری اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر مهاجرت کانادا در رویدادی از انعطاف پذیر کردن برنامه اکسپرس انتری اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید