والیبال

آلکنو خطاب به شاگردانش: از خانواده های تان خجالت نمی کشید؟، آنها بازی شما را می بینند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خطاب به بازیکنانش گفت: خجالت نمی کشید؟ فرزندان، پدر و مادر و همسران شما این بازی را می بینند.

21 تیر 1400

تایلند، میزبان دو رویداد جهانی والیبال ساحلی شد

فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) زمان و مکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال دنیا را تعیین کرد.

7 خرداد 1400

ارزش لیگ برتر والیبال باید حفظ گردد، تصمیم جدید فدراسیون تهدید است

به گزارش خبرنگاران، سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال اسفندماه سال گذشته با قهرمانی تیم فولاد سیرجان به انتها رسید. با آغاز سال جدید و در اتفاقی مثبت بعضی از تیم های مطرح از جمله سایپا، سپاهان، سیرجان، پیکان، شهرداری ورامین، هراز آمل و شهداب...

21 اردیبهشت 1400

تعداد ملی پوشان کرونایی والیبال به 5 رسید، در انتظار واکسن

به گزارش خبرنگاران، نتایج تست PCR دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، دریافت شد که متأسفانه جواب آزمایش سه بازیکن دیگر نیز مثبت است و قرنطینه شدند.

5 اردیبهشت 1400

اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان

رئیس فدراسیون والیبال در بخشنامه جدیدی به هیئت های استانی، شرایط حضور باشگاه ها در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های برتر بانوان و تاریخ قرعه کشی این رقابت ها را گفت.

9 مهر 1399

تیم والیبال شهداب یزد یک دریافت کننده دیگر را به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگاران، با شروع فصل جابجایی لیگ برتر والیبال، باشگاه شهداب یزد همچنان در جذب بازیکنان پیشتاز است. بابک امیری دریافت کننده قدرتی سابق تیم های پیکان تهران و راه یاب ملل مریوان با عقد قراردادی رسمی به تیم والیبال شهداب یزد پیوست.

19 تیر 1399

مسائل و بدهی مالی مربوط به گذشته است، در حال رایزنی هستیم

به گزارش خبرنگاران، احسن شیرکوند، بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: با همکاری و اتحاد بین مسئولان شهر ورامین تیم والیبال در سال 98 نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. موفقیت یک تیم ورزشی مانند شهرداری ورامین با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر و...

6 اردیبهشت 1399

کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد

مراسم تودیع سرپرست سازمان لیگ و معارفه سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در دفتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

1 اردیبهشت 1399

ابلاغی برای لغو مجمع انتخابات فدراسیون والیبال نداشته ایم

به گزارش خبرنگاران، با اعلام وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه 29 آبان ماه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اعلام شده است. پس از انتشار خبر زمان برگزاری انتخابات، فشارها برای استعفای محمدرضا داورزنی از سمت معاون ورزش قهرمانی بالا گرفت تا انتها...

16 دی 1398

انتخابات والیبال شفاف نیست، داورزنی از وزارت هم می تواند منشا خیر باشد

پیشکسوت نام آشنای والیبال ایران گفت: متاسفانه نحوه برگزاری انتخابات والیبال شفاف نیست و داورزنی با توجه به پست مهم ترش در وزارت ورزش، از همانجا هم می تواند برای ایرن رشته منشا خیر باشد.

10 دی 1398

بانوی الوندی در رقابت های جهانی تکواندو به روی شیاپچانک می رود

به گزارش خبرنگاران، فاطمه جعفری تکواندوکار الوندی در منهای 49 کیلوگرم و وزن چهارم تیم ملی در رقابت های نوجوانان دنیا به مصاف حریفان می رود.

6 آذر 1398

یلی امتیاز آورترین بازیکن ایران برابر آرژانتین

پوریا یلی امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان برابر آرژانتین شد.

29 آبان 1398

برترین پشت خط زن لیگ 97 والیبال ایران به سایپا پیوست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه سایپا، رضا صفایی که از سوی مربیان، کارشناسان و اصحاب رسانه به عنوان برترین پشت خط زن لیگ برتر 97 والیبال ایران معرفی شده بود با نظر شهنازی، سایپایی شد. صفایی 2 فصل گذشته را در تیم والیبال کاله آمل ایفای نقش می کرد.

7 آبان 1398

رئیس فدراسیون هاکی: زمین چمن های هاکی را کی روش برای فوتبال افتتاح کرد!

رئیس فدراسیون هاکی از کمبود بودجه انتقاد کرد و گفت: زمین چمن هایی که برای هاکی وجود داشت، به فوتبال تعلق گرفت و کی روش آنها را افتتاح کرد.

24 مرداد 1398

شهرداری درگهان قهرمان تور والیبال ساحلی کشور شد

چهارمین دوره تور والیبال ساحلی کشور از روز یکشنبه هفتم بهمن ماه با حضور 20 تیم در شهر درگهان منطقه آزاد قشم شروع شد.

15 خرداد 1398

شهرداری گنبد پس از سه هفته طعم پیروزی را چشید

به گزارش خبرنگاران، در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شامگاه چهارشنبه تیم شهرداری گنبد در سالن المپیک این شهرستان میزبان تیم پیغام مشهد بود که با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا پس از سه هفته ناکامی طعم پیروزی را بچشد.

17 اردیبهشت 1398

موسوی و زرینی یک جلسه محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای نهایی درمورد تخلفات دیدار تیم های سایپا و پیغام مشهد و اظهارات سرمربی تیم دورنا را خاطرنشان کرد.

9 اردیبهشت 1398

داورزنی: مجمع درباره آینده فوتبال تصمیم می گیرد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره جدایی اعضای بانزشسته فدراسیون فوتبال و حضور نفرات جدید گفت: مجمع درباره آینده فوتبال تصمیم می گیرد.

21 فروردین 1398

شکست دختران والیبالیست ایران در AVC CUP، سومین دیدار با استرالیا برای عنوان هفتمی

تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی برابر کره جنوبی بازنده شد و صندلی پنجمی جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا را از دست داد.

24 دی 1397

انتها بازی های آسیایی برای ایران با 20 طلا و رتبه ششمی

بازی های آسیایی 2018 اندونزی برای کاروان ایران با 20 مدال طلا به خاتمه رسید و ایران در رده ششم جدول مدالی نهاده شد.

26 آبان 1397