کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مراسم تودیع سرپرست سازمان لیگ و معارفه سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در دفتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته رویدادها و مسابقات در چارت جدید فدراسیون والیبال جایگزین سازمان لیگ می شود. محمدرضا داورزنی امروز (سه شنبه) در احکامی جداگانه، شهرام عظیمی را به عنوان سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال و نادر انصاری را به عنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.

مراسم تودیع منوچهر پورحسن و معارفه شهرام عظیمی بعدازظهر امروز در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار گشت. رئیس فدراسیون والیبال دراین مراسم، گفت: ساماندهی و اداره رویدادهای داخلی و بین المللی، از جمله وظایف کمیته رویدادها و مسابقات است.

داورزنی با اشاره به این که مکانیزه شدن ساختار لیگ و مسابقات از دیگر وظایف این کمیته است، افزود: تربیت نیرو و تزریق نیروی تازه به مجموعه افرادی که درحال فعالیت برای برگزاری مسابقات هستند، از دیگر وظایف کمیته رویدادها و مسابقات خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید به داوری و نظارت نیز توجه ویژه شود و نیروهای جدیدی در این بخش ها به کار گرفته شوند. پرورش نیروهای کارآمد و گروه شایسته برای برگزاری رویدادهای مختلف که دستورالعمل و ساختارها را بشناسند و به خوبی اجرا کنند، برای پشتوانه سازی اجرایی مسابقات اهمیت زیادی دارد.

داورزنی در ادامه با تشکر از زحمات منوچهر پورحسن در سازمان لیگ، گفت: از تجربیات ایشان در ادامه نیز استفاده خواهیم کرد و جا دارد از همکاران ایشان در سازمان لیگ هم تشکر کنم.

عظیمی در حال حاضر به عنوان معاون مدیرکل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیز فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید