تایلند، میزبان دو رویداد جهانی والیبال ساحلی شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) زمان و مکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال دنیا را تعیین کرد.

تایلند، میزبان دو رویداد جهانی والیبال ساحلی شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام فدراسیون دنیای والیبال، کشور تایلند میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال دنیا است.

این رقابت ها در رده سنی زیر 19 سال از 14 تا 19 سپتامبر (23 تا 28 شهریورماه امسال) و در رده سنی زیر 21 سال از 24 تا 29 سپتامبر (دوم تا هفتم مهرماه امسال) برگزار خواهد شد.

بر اساس قوانین فدراسیون دنیای والیبال، مسابقات قهرمانی قاره ها و انتخابی دنیا باید دو ماه قبل از مسابقات قهرمانی دنیا برگزار گردد و از آنجایی که دو ماه قبل از مسابقات قهرمانی دنیا، همزمان با بازی های المپیک توکیو است، انتظار می رود کنفدراسیون والیبال آسیا مسابقات قهرمانی زیر 19 و 21 سال ساحلی قاره کهن را در تیرماه امسال برگزار کند.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برنامه آماده سازی تیم های زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران را برای حضور شایسته در قهرمانی آسیا تدوین نموده است و پس از تایید ستاد مقابله با کرونا این برنامه را اجرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تایلند، میزبان دو رویداد جهانی والیبال ساحلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند، میزبان دو رویداد جهانی والیبال ساحلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید