اخبار صنعت

ممنوعیتی برای ورود به کویر مرنجاب وجود ندارد

هیچ ممنوعیتی برای تردد گردشگران و خانواده ها در کویر مرنجاب وجود ندارد و تنها ورود و خروج خودروهای دو دیفرانسیل و سافاری منوط به دریافت مجوز و رعایت ضوابط است.

24 اردیبهشت 1401

شروع پیش فروش 8 محصول ایران خودرو

در ادامه فرایند اجرای طرح های فروش در سه شنبه های ایران خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ طبق روال مهلت ثبت نام از امروز (سوم اسفند ماه) به مدت سه روز بوده و قرعه کشی آن شنبه هفته...

22 اردیبهشت 1401

روستاهای گردشگری ایران ، آدرس

زیباترین روستاهای ایران در نقاط مختلف کشور ما از جنگل و کوهستان تا کویرها قرار گرفته اند. این روستاها بهشت علاقه مندان به طبیعت گردی در ایران هستند.

20 اردیبهشت 1401

کاهش چشمگیر آمار گردشگران بین المللی در سال 2020

طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری، پاندمی ویروس کرونا به از دست رفتن میلیون ها شغل در این صنعت و کاهش 75 درصدی آمار گردشگران در سال 2020 منجر خواهد شد.

18 اردیبهشت 1401

با تلویزیون Neo QLED 8K و ساندبار سامسونگ سینما را در خانه تجربه کنید

تنوع و تعداد محتواهای ویدئویی باکیفیت هر روز بیشتر می گردد و کاربرانی که حالا ساعت های زیادتری را در خانه ها هستند، زمان بیشتری را به تماشای این محتواها می نشینند.

6 اردیبهشت 1401

پیش بینی افزایش صادرات نفت ایران به چین تا یک میلیون بشکه

خبرگزاری ایلنا از قول تحلیلگر مؤسسه بین المللی کپلر پیش بینی کرد واردات نفت ایران از سوی چین، بزودی به یک میلیون بشکه نفت افزایش یابد.

4 اردیبهشت 1401

محکومیت ماشین سازی و پارس جنوبی جم در کمیته شرایط

کمیته شرایط بازیکنان 9 رأی مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

31 فروردین 1401

9 روش درست کردن آتش بدون کبریت

تا حالا پیش آمده است که در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید بدون کبریت آتش روشن کنید؟ در این مقاله روش هایی به شما ارائه می کنیم که بدون کبریت بتوانید آتش روشن کنید.

23 فروردین 1401

تناقض تازه شرکت برق، برق صنایع قطع شد؟

به گزارش خبرنگاران، قطع برق، دوباره گریبان گیر صنایع شده است. شرکت سهامی برق منطقه ای تهران، 12 دی، گفت برق برخی از شرکت های فولادی سهمیه بندی می شود.

12 اسفند 1400

با گوی های شیشه ای ماهیگیرهای ژاپنی بیشتر آشنا شوید

درگذشته های دور، ماهیگیرهای ژاپنی و نیوزلندی از یک سری گوی شیشه ای در ماهیگیری استفاده می کردند. این روزها از این گوی های برای موارد تزئینی استفاده می شود.

7 اسفند 1400

عجیب ترین منظره ها و چشم اندازهای جهان (قسمت دوم)

در سراسر جهان، پدیده های طبیعی زیبایی وجود دارد که مناظری خاص و خیره کننده ایجاد نموده اند. این پدیده های طبیعی معمولا بر اثر فرسایش ایجاد می شوند یا ناشی از فعالیت های زمین شناسی و آتش فشانی هستند.

5 اسفند 1400

تخلف 92 هزار میلیاردی فولاد مبارکه! ، ماجرا چیست؟بهانه افزایش نرخ گاز صنایع فولاد و پتروشیمی چه بود؟

به گزارش خبرنگاران، در گزارش نهایی تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به هیئت رئیسه مجلس اندازه تخلف این شرکت چقدر محاسبه شد؟

30 بهمن 1400

نقش مدیرعامل در پیاده سازی دگرگونی دیجیتالی

تحولات سریع و غافلگیرکننده در عرصه کسب و کار و ورود روزافزون تکنولوژی های دیجیتالی به محیط های کاری باعث شده تا دگرگونی دیجیتالی سازمان ها و شرکت ها سرعت بسیار بالایی به خود بگیرد و روز به روز دامنه و ضرورت بیشتری پیدا کند.

14 بهمن 1400

خروج 97 درصد سرمایه های خرد از بازار سهام

معاملات بورس تهران در هفته منتهی به 10 آذرماه در حالی سرانجام یافت که همزمان با افت 9/ 3 درصدی شاخص کل سهام، شاهد خروج 1200 میلیارد تومانی سرمایه های حقیقی از گردونه معاملات سهام بودیم.

24 دی 1400

برنامه کانون طرفداران پرسپولیس برای بازی با نفت مسجد سلیمان

کانون طرفداران پرسپولیس برای بازی با نفت مسجد سلیمان برنامه ویژه ای را در نظر گرفته است.

22 دی 1400

تاکید امیرعبداللهیان بر توسعه روابط با زیمباوه

دیوید موسابایانا معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه که برای ملاقات و تبادل نظر با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت امورخارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و تبادل نظر کرد.

19 دی 1400

ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها سرعت می گیرد

یک مرکز برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی، برای تامین استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران (R136)، در کشور ایجاد شده است.

16 دی 1400

استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد

خبرنگاران/کردستان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیروهای نخبه و توانمند بومی استان کردستان در اولویت های برنامه استاندار باشد چرا که نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق پتانسیل های استان است.

15 دی 1400

نمایشگاه کشاورزی آیفارم مرجع آشنایی با جدیدترین دستاورد ها و تکنولوژی های این صنعت است ، حضور بیش از 120 شرکت در نمایشگاه

حامد ایرانی با اشاره به ماه آبان و موعد برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، نهاده، ماشین ها و ادوات کشاورزی، گفت: تحریم های ظالمانه صنعت نمایشگاهی کشور را هم هدف قرار داده است.

16 آذر 1400

خطیبی: هنوز از نحوه بازی تیمم راضی نیستم و آن تیمی که دوست دارم نشدیم، قول یک بازی خوب مقابل پرسپولیس را می دهم

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک وعده داد تیمش فردا نمایشی خوب مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

11 آذر 1400
تعداد: (195)