بهداشت دهان و دندان

استفاده از دهان شویه ها و کاهش اثربخشی بعضی آنتی بیوتیک ها

خبرگزاری خبرنگاران- محققان می گویند وجود تریکلوسان در محصولات بهداشت خانگی، باعث افزایش قابل توجه باکتری های مقاوم می گردد.

12 اردیبهشت 1401

این خانم بازیگر زخمی و ترسناک کیست؟ ، او را می شناسید؟

خبرنگاران: چهره عجیب و ترسناک خانم بازیگر همه را متعجب کرد و هیچ کس او را نشناخت.

26 بهمن 1400

بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایب

بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایبکندی یکی از شهرهای جزیره سریلانکا در جنوب آسیا می باشد که با منظره ها و جاذبه های تاریخی کندی شما را شگفت زده و مشتاق به بازدید بیشتر از این شهر میکند.جاذبه های تاریخی کندی شما را به آرامش و آسایش و تفکر و مراقبه...

7 دی 1400

مراحل رشد کودک 4 ساله

رشد کودک 4 ساله از جنبه های جسمی، حرکتی، ذهنی، گفتاری، احساسی و اجتماعی قابل آنالیز است. با آگاهی از نقاط عطف رشد کودک در هر زمینه، می توانید از عملکرد او اطمینان حاصل کنید و در صورت تاخیر در رشد، با پزشک کودک در میان بگذارید.

10 اسفند 1399

اخلاق سیاسی در سیره امام علی علیه السلام

اصولاً مشی امام، بر جلوگیری از بروز جنگ بود و قبل از آغاز جنگ، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام می داد. این رویه را در جنگ های جمل، صفّین و نهروان در پیش گرفت ولی نتیجه ای به دست نیاورد.

26 بهمن 1399

تاثیرات اعجاب انگیز ورزش در فضای باز

با توجه به یک بررسی جامع که توسط کالج پزشکی و دندانپزشکی پنیسولا انجام شد، ورزش در فضای باز برای شما هم از نظر جسمی و هم روحی بهتر است. ورزش کردن در فضای باز (به اصطلاح ورزش سبز، زیرا شما را با طبیعت مرتبط می سازد) به بهبود روحیه کمک می کند و حتی اعتماد به...

19 آذر 1399

مضرات نوشیدن چای کهنه دم مضرات نوشیدن چای کهنه دم

چای یکی از نوشیدنی های محبوب در میان خانواده های اصیل ایرانی است که نوشیدن آن قواعد خاص خود را دارد. متاسفانه بسیاری از افراد از روی تنبلی یا عادت های اشتباه چای دم نموده شب قبل را با فاصله زمانی دوباره داغ نموده و همان را با عنوان چای کهنه میل می نمایند،...

29 آبان 1399

درمان الکترونیک می گردد

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به آخرین شرایط اجرای نسخه الکترونکی در کشور، گفت: پیش بینی ما این است که قسمت عمده ای از کار نسخه نویسی الکترونیکی تا انتها سال 1399، انجام گردد.

6 مرداد 1399

آشنایی با ریکیاویک در ایسلند،شمالی ترین پایتخت جهان

آشنایی با ریکیاویک در ایسلند ،شمالی ترین پایتخت جهاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره آشنایی با ریکیاویک در ایسلند ، شمالی ترین پایتخت جهان ،سخن خواهیم گفت.

7 تیر 1399

راز آنکه پرواز شما با وجود تاخیر، به موقع می رسد چیست؟

راز به موقع رسیدن پرواز های که تاخیر دارد در چیست ؟این یکی از بزرگترین ناراحتی ها برای هر مسافریست. اینکه بسیار زود و به موقع به فرودگاه برسید و ببینید پرواز شما تاخیر دارد، آن هم زمانی طولانی.

28 خرداد 1399

معجزه تخم شربتی در درمان بسیاری از بیماری ها

باشگاه خبرنگاران/ داود حاج محمد خانی متخصص طب سنتی درباره تخم شربتی گفت: تخم شربتی از گیاهی به نام ریحان کوهی یا ریحان بادروج به دست می آید.

30 اردیبهشت 1399

طرز تهیه رولت مرغ و بادمجان

در مطلب زیر طرز تهیه رولت بادمجان را به شما آموزش می دهیم.

19 اردیبهشت 1399

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید اینترنتی بلیط جای خود را به خرید حضوری بلیط داده است. خیلی از افراد به جای مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سطح شهربا مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده بلیط، بلیط مورد نظر خود را رزرو می کنند. این روش مزایای بسیاری دارد...

22 فروردین 1399

سکونتگاه 40 هزار ساله ایران کجاست؟

غار ها همیشه برای انسان ها، از سکونتگاه های تاریخی، رازآلود و جذاب بوده اند.

15 شهریور 1398