معجزه تخم شربتی در درمان بسیاری از بیماری ها

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، باشگاه خبرنگاران/ داود حاج محمد خانی متخصص طب سنتی درباره تخم شربتی گفت: تخم شربتی از گیاهی به نام ریحان کوهی یا ریحان بادروج به دست می آید.

معجزه تخم شربتی در درمان بسیاری از بیماری ها

او افزود: ترکیب تخم شربتی با عرق بیدمشک و کمی آبلیموی تازه باعث ایجاد آرامش، کاهش عطش و حرارت بدن به ویژه در فصول گرم سال می شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به فواید درمانی تخم شربتی اظهار کرد: مصرف تخم شربتی نیم ساعت قبل از مصرف غذا باعث کاهش اشتها می شود و می تواند کمک بزرگی به سوزاندن چربی های اضافی کند.

حاج محمدخانی شرح داد: مصرف تخم شربتی به صورت ناشتا همراه با بارهنگ، قدومه و خاک شیر در آب گرم کمک شایانی به بهبود یبوست و درمان زخم های گوارشی می کند.

این متخصص طب سنتی درباره تاثیر مصرف تخم شربتی بر کاهش بیماری های قلبی گفت: افراد مبتلا به ضعف قلب باید یک قاشق مرباخوری تخم شربتی فرنجمشک، عرق بادرنجبویه و تخم ریحان را با هم مخلوط کرده و روزی دو بار میل کنند.

حاج محمدخانی شرح داد: نوشیدن تخم شربتی و قدومه پس از جوشاندن آن در آب جوش کمک زیادی به تسکین سرفه در افراد می کند.

حاج محمدخانی در انتها گفت: افرادی که به طور مداوم دچار درد دندان می شوند بهتر است برای جلوگیری از این موضوع مقداری تخم شربتی را مکیده و پس از آن بجوند تا تیر شگفت انگیز این داروی گیاهی را ببینند.

منبع: همگردی

به "معجزه تخم شربتی در درمان بسیاری از بیماری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه تخم شربتی در درمان بسیاری از بیماری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید