مصالح ساختمانی

ممنوعیتی برای ورود به کویر مرنجاب وجود ندارد

هیچ ممنوعیتی برای تردد گردشگران و خانواده ها در کویر مرنجاب وجود ندارد و تنها ورود و خروج خودروهای دو دیفرانسیل و سافاری منوط به دریافت مجوز و رعایت ضوابط است.

24 اردیبهشت 1401

تناقض تازه شرکت برق، برق صنایع قطع شد؟

به گزارش خبرنگاران، قطع برق، دوباره گریبان گیر صنایع شده است. شرکت سهامی برق منطقه ای تهران، 12 دی، گفت برق برخی از شرکت های فولادی سهمیه بندی می شود.

12 اسفند 1400

عجیب ترین منظره ها و چشم اندازهای جهان (قسمت دوم)

در سراسر جهان، پدیده های طبیعی زیبایی وجود دارد که مناظری خاص و خیره کننده ایجاد نموده اند. این پدیده های طبیعی معمولا بر اثر فرسایش ایجاد می شوند یا ناشی از فعالیت های زمین شناسی و آتش فشانی هستند.

5 اسفند 1400

مهم ترین جاذبه های گردشگری مازندران به تفکیک شهرستان (2)

مازندران، جدا از دریا و سبزی جنگل هایش، جاهای زیادی برای دیدن دارد، جاهایی که به دلیل فاصله کم شهرهای شمالی با هم و دسترسی آسان به این منطقه ها، رفتن و گشت و گذار در آنها آنقدر که تصورش سخت است اتفاق دور از ذهنی نیست. ما در پست قبل و پست بعد مهم ترین جاذبه...

3 بهمن 1400

اندازه ذخایر سنگ آهن کشور چقدر است؟

دبیر انجمن سنگ آهن ایران گفت: آنچه امروز درباره مقدار ذخایر سنگ آهن کشور از سوی مسوولان و حتی کارشناسان اعلام می گردد و همان ارقام، مبنای فراوری در زنجیره فولاد قرار می گیرد، می تواند ما را به پیش بینی های غلط در برنامه ریزی ها سوق دهد.

17 مرداد 1400

طوفان در پایتخت حادثه جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: وزش طوفان در پایتخت حادثه جانی نداشت و خسارت های اقتصادی جزئی بود.

1 خرداد 1400

ساخت پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی با مشارکت بنیاد مستضعفان ، برای کمک به حوزه نفت و گاز کشور آماده ایم

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از پالایشگاه گازی فاز 14 پارس جنوبی که با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال احداث است گفت: با تکمیل این پروژه 50 میلیون متر مکعب گاز در سال به شبکه سراسری وارد می شود و بسیاری از مسائل فعلی حل می شود.

29 اسفند 1399

مراحل رشد کودک 4 ساله

رشد کودک 4 ساله از جنبه های جسمی، حرکتی، ذهنی، گفتاری، احساسی و اجتماعی قابل آنالیز است. با آگاهی از نقاط عطف رشد کودک در هر زمینه، می توانید از عملکرد او اطمینان حاصل کنید و در صورت تاخیر در رشد، با پزشک کودک در میان بگذارید.

10 اسفند 1399

مراکز بیمه سلامت همگانی مشهد (دفاتر پیشخوان دولت مربوطه)

لیست دفاتر پیشخوان دولت ارائه دهنده خدمات بیمه سلامت همگانی در شهر مشهد به همراه آدرس و شماره تلفن دفتر مورد نظر و نام مسئول دفتر

1 بهمن 1399

تکریم از بانوان فرش باف یاری کننده به عتبات عالیات در استان مرکزی

در مراسمی از بانوان فرشباف استان مرکزی که به عتبات عالیات فرش هدیه نموده بودند قدردانی شد.

10 مهر 1399

سهام خودروسازان را به مردم واگذار کنید

تعدادی از منتخبان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات علمی دانشگاه و متخصصان علوم اقتصادی در نامه ای به رییس جمهور خواستار عرضه فوری سهام شرکت های زیرمجموعه سایپا و ایران خودرو در بورس به جای شرکتهای زیرمجموعه شدند.

20 تیر 1399