تکریم از بانوان فرش باف یاری کننده به عتبات عالیات در استان مرکزی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در مراسمی از بانوان فرشباف استان مرکزی که به عتبات عالیات فرش هدیه نموده بودند قدردانی شد.

تکریم از بانوان فرش باف یاری کننده به عتبات عالیات در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار از ، در مراسمی در اراک از 8 بانوی خیر فرشباف استان مرکزی که 21 تخته فرش دستباف به عتبات عالیات هدیه نموده بودند قدردانی شد.

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در حاشیه این مراسم گفت: مراسم تکریم و تجلیل از خواهران گرانقددری را داشتیم که با اخلاص و همت خودشان کار فرشبافی را با نذر حسینی داشتند به صورت نمادین 21 تخته فرش دستباف را رونمایی کردیم.

صفریان با بیان اینکه استان مرکزی در 150 طرح بازسازی عتبات عالیات مشارکت فعال داشته است افزود: مردم مومن، متدین و ولایی استان مرکزی همواره در این زمینه پیشتاز بودند از جمله مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا سلام الله علی ها در جوار بارگاه امیر المومنین علیه السلام که ساخت تمام ستون های باعظمت این صحن را مردم استان مرکزی مشارکت کردند.

او افزود: مردم استان مرکزی همچنین در ساخت ضریح مطهر حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام، ضریح مطهر ابراهیم مجاب علیه السلام، ساخت باب الراس حضرت ابوالفضل عباس (ع)، ضریح حبیب ابن مظاهر علیه السلام و در حال حاضر صحن مطهر و باعظمت حضرت زینب سلام الله علی ها مشارکت داشته و دارند و می توانند با طرحی باعنوان هر شهروند یک کیسه سیمان، شهروندان می توانند یاری های خود را به این ستاد تقدیم نمایند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان نمود: مردم استان مرکزی سال جاری 3 میلیارد تومان و مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات یاری کردند که 800 میلیون تومان آن بصورت نقدی و بقیه بصورت یاری های غیرنقدی است.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکریم از بانوان فرش باف یاری کننده به عتبات عالیات در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکریم از بانوان فرش باف یاری کننده به عتبات عالیات در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید