لرستان قطب فراوری داروی کشور می گردد، بهره مندی از تکنولوژی روز

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، امروز شنبه رئیس کل دادگستری لرستان، دادستان مرکز لرستان، مدیران دستگاه قضایی در استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت ها، پتانسیل ها و موانع و مسائل واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

لرستان قطب فراوری داروی کشور می گردد، بهره مندی از تکنولوژی روز

حضور در چند شرکت داروسازی و چند واحد فراوریی دیگر از برنامه های این بازدید بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در حاشیه این بازدید بیان نمود: اکنون در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد حدود 72 واحد فراوریی مستقر هستند که بیش از 65 درصد آنها فعال بوده و این شهرک نسبت به نرم کشوری وضعیت خوبی دارد.

محمدرضا صفی خانی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد روند رو به رشد فراوری و توسعه واحدهای دارویی در استان لرستان هستیم.

وی مطرح کرد: بر اساس آمارها بخش قابل توجهی از فراوریات دارویی کشور در لرستان انجام می گردد و این استان در حال تبدیل شدن به قطب دارویی در کشورمان است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان نمود: توسعه واحدهای دارویی در استان لرستان در سال های گذشته تاکنون روند روبه رشدی داشته و حمایت ویژه ای از فراوریکنندگان این عرصه نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

صفی خانی گفت: با وجود اینکه واحدهای دارویی کشور مستهلک شده اند اما شرکت های دارویی لرستان عمدتا دارای تکنولوژی به روز بوده و همین عامل به عنوان یک مزیت ویژه برای استان است.

وی گفت: خوشبختانه اکنون رویکرد فراوریکنندگان لرستانی به سمت دانش بنیان کردن شرکت ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان نمود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده در آینده لرستان در حوزه صنایع دارویی روند رو به رشد خود را ادامه داده و شاهد تبدیل شدن این استان به قطب فراوری دارو در کشور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لرستان قطب فراوری داروی کشور می گردد، بهره مندی از تکنولوژی روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان قطب فراوری داروی کشور می گردد، بهره مندی از تکنولوژی روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید