10 چیز برای دیدن و انجام در پرتغال

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، پرتغال یک کشور شگفت‌انگیز و یک مقصد توریستی مطلوب است . آن به فراوانی شگفتی‌های فرهنگی و طبیعی خود می‌بالد . ما ده محل عالی را انتخاب کرده‌ایم که ارزش دیدن حداقل یک‌بار در طول زندگی را دارند . لیست exciting را بررسی کنید !

10 چیز برای دیدن و انجام در پرتغال

10. مراجعه به Piodao
Piodao که در مرکز این کشور واقع شده‌است، به عنوان یکی از زیباترین روستاهای کشور پرتغال شناخته می‌شود . Piodao که به عنوان یک یادبود منافع عمومی طبقه‌بندی شده‌است، در واقع یک سایت منحصر به فرد است . مشخصه امضای آن معماری تاریخی است که با سنگ لوح پوشیده شده و در چشم‌انداز کوهستانی بالا رفته‌است . این روستا قرن‌ها پیش تاسیس شد و تحت‌تاثیر انواع تاثیرات فرهنگی قرار گرفت . از این رو به عنوان " روستای nativity در میان افراد محلی نیز شناخته می‌شود .
چرا باید بروم ؟
این اقامتگاه خلوت کمی متفاوت از بقیه کشور است . توریست‌ها از این جا توسط محلی‌های مهربان که به شهر زیبای قرون‌وسطایی خود افتخار می‌کنند استقبال می‌کنند .
9. رفتن به جزیره پورتو سانتو
در حدود 43 کیلومتر ( 27 مایل ) در شمال شرقی ، پورتو سانتو در اوایل قرن پانزدهم کشف شد . درست مانند مجمع‌الجزایر Madeira ، پورتو سانتو سنگی است ، با موج‌های شنی ساخته‌شده از ماسه ، سواحل شنی و شنی زیبا . Baleira ، پایتخت این کشور ، زمانی برای خود کریستف کلمب خانگی بود . موزه او در شهر پیدا شده‌است که بهترین مکان برای رفتن به این جزیره است .
چرا باید بروم ؟
این جزیره به عنوان یک تفریحگاه اروپایی شناخته می‌شود و بازدیدکنندگان را جذب می‌کند که خواهان استراحت در محیط زیبا اما آرام هستند . زمین‌های گلف و سواری اسب در میان محبوب‌ترین فعالیت‌های هستند .
8. هنگامی که در لیسبون واقع شد ، در Memmo Alfama اقامت کنید .
Alfama یکی از هیجان‌انگیزترین محلات تاریخی است که یک‌بار در لیسبون به سر می‌برد . اخیرا ً یک هتل بوتیک جدید دره‌ای خود را برای بازدیدکنندگان باز کرده‌است . این هتل در ساختمان قرن 19 نوسازی شده ، اما جو در اینجا مدرن و مفصل است . طراحی داخلی با رویکرد مدرن به یک ذائقه سنتی ترکیب شد .
چرا باید بروم ؟
این هتل یک اقامت آرام و شیک را در قلب پرتغال ارائه می‌دهد . در این جا رزرو کنید.
7. غار و grottoes در
جنوبی‌ترین منطقه این کشور خط ساحلی قابل‌توجهی دارد که از غارهای سنگ آهک دیدنی و غارهای مصنوعی غنی است . این نوع حفره‌ها به وسیله فرسایش تشکیل می‌شوند که امواج اقیانوس اطلس خستگی‌ناپذیر به صخره‌ها برخورد می‌کنند.
چرا باید بروم ؟
خطوط ساحلی را می‌توان در یک تور قایق به دست آورد : سواحل مانند Ponta دا Piedade که به خاطر برج‌های سنگی معروف است ، بهتر است از آب نزدیک شوند . این غارها هم می‌توانند در هنگام پیاده‌روی در ساحل دیده شوند و از آن‌ها دیدن کنند . در Algarve Seafaris گردشگر از بزرگ‌ترین غارها بازدید می‌کنند و خط ساحلی چشمگیر را کشف می‌کنند .
6. بررسی کاخ Pena
قلعه romanticist در بالای تپه Sintra واقع شده‌است و به شهر تاریخی نزدیک می‌شود و خیره‌کننده به نظر می‌رسد . این کاخ که در قرن نوزدهم توسط فردیناند دوم راه‌اندازی شد ، بر روی خرابه‌های یک صومعه بنا شد و به عنوان مقر تابستانی خانواده سلطنتی خدمت کرد . این پارک علاوه بر معماری شگفت‌انگیز به نام پارک و دورنما که از تپه باز می‌شود ، به طور کامل مبله شده و برای بازدیدکنندگان باز و باز است .
چرا باید بروم ؟
این مکان به عنوان یکی از هفت شگفتی پرتغال در نظر گرفته می‌شود و اغلب در یک مسیر توریستی قرار دارد ، که از لیسبون به اینجا می‌آیند ، که در مجاورت Sintra قرار دارد .
5. مراجعه به Ponta دا Piedade
ساحل قابل‌توجه قطعا ً در میان زیباترین بخش‌های کشور قرار دارد . صخره‌های ماسه سنگی و برج‌ها ، که از آب بیرون‌زده ، این مقصد را تعریف می‌کنند . بازدیدکنندگان می‌توانند از ساحل و حمام در آب زلال بلور لذت ببرند . سواری با قایق یک فعالیت محبوب دیگر است .
چرا باید بروم ؟
یک قایق کوچک شما را به غارها و غارهای مصنوعی و arches می‌برد که به صخره‌ها و بین ستون‌های سنگی حکاکی شده‌اند . در بهار این ناحیه از orchids وحشی شاداب پوشیده شده‌است .
4. به جزایر آزور بروید
این مجمع‌الجزایر ، یکی از مناطق خودمختار پرتغال است و شامل 9 جزیره است . ریشه‌های آتشفشانی آن ، به مناظر هیجان‌انگیز ، خاک حاصلخیز و سرسبزی طبیعت منجر می‌شود . سائو Miguel بزرگ‌ترین جزیره است و متنوع‌ترین مناظر را دارد : از کوه‌ها به شهره‌ای پرجمعیت ،
از سواحل گرفته تا دریاچه‌ها ، از سواحل ماسه‌ای گرفته تا صخره‌های سراشیب .
چرا باید بروم ؟
یکی از آن‌ها می‌تواند فعالیت‌های اضافی دیگری داشته باشد : زمین‌های گلف ، شیرجه ، شنا ، پیاده‌روی ، قایقرانی ، رفتن به سفره‌ای اکتشافی ، ماهیگیری ، لذت بردن از زندگی شبانه در شهرهای بزرگ‌تر یا استراحت و لذت بردن از یک زندگی آرام در شهرهای کوچک‌تر .
3. یک تعطیلات در لاگوس داشته باشید .
شهر لاگوس در جنوبی‌ترین نقطه کشور واقع‌شده و مشرف به اقیانوس اطلس است. این شهر یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات در پرتغال است : خط ساحلی دراماتیک آن سواحل شنی پر زرق و برق و آب فیروزه‌ای زیادی دارد . علاوه بر ساحل شگفت‌انگیز ، سرزمین اصلی لاگوس طبیعت ، جنگل و مسیرهای پیاده‌روی دارد .
چرا باید بروم ؟
" لاگوس " برنده جایزه طلای "QualityCoast " ( Awarded Gold ) است که به خاطر سواحل دست‌نخورده خود معروف است . اما چیزهای بیشتری برای اکتشاف وجود دارد : میراث فرهنگی ، زندگی شهری پر جنب و جوش ، جنگل‌ها و پارک‌ها که گیاهان نادر متعددی را در بر می‌گیرد .

به "10 چیز برای دیدن و انجام در پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید