نظارت بر قیمت و عرضه کالاها به مناسبت ماه رمضان در ورامین شدت می یابد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف نظارت مستمر بر بازار مصرف طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان در ورامین شروع شد.

نظارت بر قیمت و عرضه کالاها به مناسبت ماه رمضان در ورامین شدت می یابد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی آنلاین، حسن میرزایی پنج شنبه 4 اردیبهشت به خبرنگار ایرنا گفت: طرح تشدید نظارت اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز شروع و تا سرانجام ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در زمان اجرای این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی از سوی هشت تیم ویژه متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره تعزیرات، اتاق اصناف و بازرسان اداره صمت در آن حضور دارند، مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

میرزایی تأکید کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم در خرید اقلامی نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات، بر نحوه فعالیت واحدهای عرضه کننده این اقلام نظارت بیشتری صورت می گیرد.

وی توضیح داد: با هماهنگی های اجرا شده، در کمترین زنان به تخلفات احتمالی رسیدگی می گردد تا شرایط لازم ابرای تأمین مایحتاج عمومی مردم فراهم گردد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت ورامین اضافه کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، شرایط بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی همچنین از تأمین کالاهای تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت قرمز، قند، شکر و برنج خبر داد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین ازمردم خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی، تقلب ، احتکار و … مراتب را با استفاده از سامانه 124 ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "نظارت بر قیمت و عرضه کالاها به مناسبت ماه رمضان در ورامین شدت می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر قیمت و عرضه کالاها به مناسبت ماه رمضان در ورامین شدت می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید