نامزدهای نهایی جایزه کتاب مالی سال بریتانیا

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، جایزه سال جاری برترین کتاب مالی سال در بریتانیا نامزدهای نهایی خود را اعلام نمود. جایزه کتاب مالی سال بریتانیا به صورت مشترک به وسیله روزنامه فایننشال تایمز و موسسه مک کنزی تاسیس شده است و هر سال از برترین کتاب های مستند نوشته شده درباره مسائل روز مالی تقدیر می نماید.

نامزدهای نهایی جایزه کتاب مالی سال بریتانیا

نامزدهای اعلام شده هرکدام 10هزار پوند جایزه نقدی دریافت می نمایند و برنده هم به صورت جداگانه 30 هزار پوند جایزه می گیرد. این جایزه یکی از گران ترین جایزه های کتاب در حوزه اقتصاد در جهان محسوب می گردد که اولین بار در سال 2005 تاسیس شد و حالا در شانزدهمین دوره خود اسامی زیر را به اسم نامزدهای نهایی اعلام نموده است:

جهان برای فروش: پول، قدرت و معامله گران که منابع زمین را مبادله می نمایند نوشته خاویر بلاس و جک فارچی/ انتشارات دانشگاه آکسفورد و رندوم هاوس

امپراتوری درد: تاریخ مخفی سلسله ساکلر نوشته پاتریک ریدن/ انتشارات مک میلان و پنگوئن

تبادل نظر: چگونه صادقانه صحبت در خصوص نژادپرستی می تواند افراد و سازمان ها را متحول کند نوشته رابرت لیوینگ استون/ انتشارات پنگوئن

جنگ آب و هوایی تازه: مبارزه برای پس گرفتن سیاره ما نوشته مایکل مان/ انتشارات اسکرایب

این گونه به من می گویند جهان به خاتمه می رسد: مسابقه تسلیحات سایبری نوشته نیکول پرلروت / انتشارات بلومسبری

اشراف استعدادها: شایسته سالاری چگونه جهانی مدرن را شکل داد؟ نوشته آدریان وولدریج/ انتشارات پنگوئن

فایننشال تایمز یکی از قدیمی ترین، مهم ترین و پرنفوذترین روزنامه های مالی سیاسی در جهان است که مرکز آن در شهر لندن واقع شده است. روزنامهٔ فایننشال تایمز یکی از روزنامه های مطرح و بسیار مهم در سیاست و اقتصاد بریتانیا به شمار میرود.

این روزنامه به طور همزمان در 23 شهر عمده جهان از جمله شهرهای لندن، لیدز، دوبلین، پاریس، فرانکفورت، استکهلم، میلان، مادرید، نیویورک، شیکاگو، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، دالاس، آتلانتا، میامی، واشینگتن دی سی، توکیو، هنگ کنگ، سنگاپور، سئول، دوبی، ژوهانسبورگ و استانبول منتشر می گردد.

روزنامهٔ فایننشال تایمز تنها روزنامه ای در جهان است که شرایط روزانهٔ بورس لندن و دیگر بورس های مطرح جهانی را با تحلیل های کامل به صورت روزانه آنالیز می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نامزدهای نهایی جایزه کتاب مالی سال بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای نهایی جایزه کتاب مالی سال بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید