معاون وزیر ورزش و جوانان: برند استقلال و پرسپولیس، مبنای اصلی واگذاری این 2 باشگاه خواهد بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، جمشید تقی زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت که برند، مبنای اصلی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان: برند استقلال و پرسپولیس، مبنای اصلی واگذاری این 2 باشگاه خواهد بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، جمشید تقی زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان که مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، در گفت وگو با پایگاه خبری این وزارتخانه درخصوص واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی گفت: در دو ماه گذشته، هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همینطور سازمان خصوصی سازی برگزار نموده ایم.

وی درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: گردش کار تمامی جلسه ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می گردد، آنالیز چگونگی وضعیت روند واگذاری شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس است و هدف ما هم تسریع در این بخش است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مبنای واگذاری دو باشگاه توضیح داد: روش های مختلفی به بحث گذاشته شده است و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی دنبال می گردد، اما برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مبنای اصلی واگذاری خواهد بود. خوشبختانه شفافیت اقتصادی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت اقتصادیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد نموده و اکنون صورت های اقتصادی سال های 95 ، 96 و 97 استقلال و پرسپولیس، به سازمان فرابورس فرستاده شده است

تقی زاده اضافه نمود: همانطور که آقای سلطانی فر هم از مدیران عامل و هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خواستند نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند. ما با یاری مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی، درصدد این هستیم که هر چه سریع تر، روند خصوصی سازی دو باشگاه انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معاون وزیر ورزش و جوانان: برند استقلال و پرسپولیس، مبنای اصلی واگذاری این 2 باشگاه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ورزش و جوانان: برند استقلال و پرسپولیس، مبنای اصلی واگذاری این 2 باشگاه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید