قوانین دولت گردشگران خارجی را از بالی دور نگه داشته است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، قوانین دولت گردشگران خارجی را از بالی دور نگه داشته است.

قوانین دولت گردشگران خارجی را از بالی دور نگه داشته است بیشتر بخوانیدسفر به بالی | معرفی جاهای دیدنی بالی و سفری به یاد ماندنی

از زمانیکه مقام های اندونزی مرزهای جزیره بالی، یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیا را به روی توریستان خارجی باز نموده اند، بیش از یک هفته گذشته است. با این حال، حتی یک هواپیمای بین المللی حامل توریست تا به امروز بر روی خاک این جزیره فرود نیامده و حتی پروازی به این جزیره هم برنامه ریزی نشده است.

توریستان خارجی که به این جزیره سفر می نمایند، باید پنج روز اول اقامت در بالی را در قرنطینه سپری نمایند. اما هتل هایی که امکان سپری کردن قرنطینه را برای توریستان فراهم می نمایند، اعلام نموده اند تا به امروز حتی یک اتاق هم رزرو نشده است.

پیش از همه گیری کرونا، توریستی بیش از نیمی از اقتصاد بالی را به خود اختصاص داده بود، اما این جزیره از آوریل 2020 به روی توریستان خارجی بسته شده بود و بدنبال آن بسیاری از مشاغل با مشکل تامین عایدی روبرو شدند.

دولت اندونزی مرزهای بالی را به روی توریستان 19 کشور که بطور کامل واکسینه شده اند و نتیجه آزمایش کرونای آنها هم منفی است، بازگشایی کرد. اما فرصت کمی در اختیار هتل ها و خطوط هوایی برای آماده شدن قرار داد و با وضع محدودیت های متعدد بالی را به مقصد نه چندان جذابی برای سپری کردن تعطیلات تبدیل کرد.

صاحبان هتل می گویند توریستان بسیاری از خارج از کشور تماس می گیرند اما به محض آگاه شدن از مقررات کشور، تمایل برای سفر را از دست می دهند.

یکی از این عوامل، قرنطینه پنج روزه است. به گفته گردانندگان تورها، بسیاری از توریستان برای اقامت یک هفته ای به بالی سفر می نمایند و مسلما دوست ندارند اغلب سفرشان را در اتاق هتل بگذارنند.

با وجود این مقررات قرنطینه ای، بالی در مقایسه با سایر مقاصد توریستی شرایط مساعدی ندارد. برای مثال، مقام های تایلند چندی پیش اعلام کردند توریستان واکسینه شده از 46 کشور را بدون قرنطینه خواهند پذیرفت.

توریستان 19 کشور از جمله چین، هند و ژاپن برای سفر به بالی باید با پرواز مستقیم به این جزیره سفر نمایند. این درحالی است که این محدودیت برای اغلب کشورها به خصوص کشورهای اروپای غربی وجود ندارد.

منبع: همگردی

به "قوانین دولت گردشگران خارجی را از بالی دور نگه داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین دولت گردشگران خارجی را از بالی دور نگه داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید