دومین محموله یاری های امارات وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، یاری های انسان محبت آمیز امارات شامل اقلام بهداشتی و درمانی به منظور مقابله با شیوع کرونا توسط دو فروند هواپیمای اماراتی بعدازظهر امروز به ایران ارسال شد.

دومین محموله یاری های امارات وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) اظهار داشت: بعدازظهر امروز (دوشنبه) یاری های انسان محبت آمیز امارات عربی متحده شامل مقادیری از اقلام بهداشتی و درمانی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط دو فروند هواپیمای اماراتی از مبدا ابوظبی به ایران ارسال و تحویل کشورمان شد.

گفتنی است، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه و همکاری بین المللی امارات متحده عربی دیشب (یکشنبه) در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با شیوع کرونا تاکید نمود. ظریف نیز ضمن قدردانی از اعلام همبستگی و یاری های امارات، کرونا را موضوعی دنیای خواند که عزم، همکاری و همیاری همه کشورهای دنیا برای شکست آن ضرورت دارد.

صبح امروز (دوشنبه) نیز یاری های انسان محبت آمیز ازبکستان شامل مقادیری اقلام بهداشتی و درمانی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا توسط یک هواپیمای این کشور به ایران ارسال شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز (شنبه) 24 اسفند ماه در توئیترش به یاری های ارسالی از سوی بعضی کشورها برای مقابله ایران با شیوع کرونا اشاره نمود و نوشته بود: در پی توئیت و تماس تلفنی ظریف و همچنین کوشش های سفارتخانه های ایران، علاوه بر یاری های چین، ترکیه، امارات عربی متحده، آلمان، فرانسه و انگلیس، یاری های نقدی و تجهیزات پزشکی از ژاپن، قطر، جمهوری آذربایجان و روسیه دریافت شده است.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "دومین محموله یاری های امارات وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین محموله یاری های امارات وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید