جانسون سوژه طنز شد!

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، انتشار گونه جدیدی از ویروس کرونا که سریعتر از انواع دیگر منتشر می شود و به کرونای انگلیسی معروف است؛ مقامات لندن را به فکر اعمال محدودیت های بیشتر واداشته است. این در حالی است که محدودیت های فعلی هم که تحت عنوان تایر 4 شناخته می شود و به تعطیلی مراکز خرید، آرایشگاه ها و مراکز تفریحی لندن منجر شده کاسه صبر مردم را لبریز کرده است. با این حساب، انگلیسی ها منتظرند تا ببینند محدودیت های شدیدتر که ممکن است با عنوان تایر 5 شناخته شود؛ چه مواردی را شامل می شود. از طرفی آنها در یک حرکت توئیتری، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس را اسباب سرگرمی خود برای رهایی از کسالت روزهای قرنطینه قرار داده اند.

جانسون سوژه طنز شد!

اغلب این پیام های طنزآمیز جانسون را در حالی نشان می دهد که اسلحه خود را به سمت آنهایی نشانه رفته که قوانین قرنطینه را نقض کرده اند.

یکی از کاربران با به اشتراک گذاشتن تصویری از یک پهپاد، می نویسد: در تایر 5، جانسون با یکی از این ها به مردمی که از خانه خارج می شوند؛ شلیک می کند.

کاربر دیگر، تصویری از یک مسلسل را به اشتراک گذاشته و می نویسد: در تایر 5، بوریس یکی از اینها را جلوی حیاط خانه تان کار می گذارد.

کاربر دیگر، تصویری از جانسون را به اشتراک گذاشته که از پنجره یک بالگرد در حال پرواز به بیرون نگاه می کند و در مکالمه ای فرضی، خطاب به یک تک تیرانداز می گوید: به پایش شلیک کن.

این در حالی است که وضع محدودیت های موسوم به تایر 4 در لندن، آن هم چند روز قبل از کریسمس، موجب شد تا مردم برای خروج از این شهر به پایانه های مسافربری هجوم بیاورند. حدود 5 روز پیش نیز یک منبع وابسته به دولت، از عدم کارایی تایر 4 سخن گفت و مدعی شد که باید در راستای مهار ویروس، قرنطینه سراسری تایر 5 در کل انگلیس اعمال شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جانسون سوژه طنز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون سوژه طنز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید