بی غم: بهادری، حسن زاده و اسماعیل پور باید به ایران بیایند تا با آنها صحبت کنیم، برگزاری پلی آف در ایران اشتباه است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، برگزاری مرحله پلی آف برای مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور را کاری اشتباه دانست.

بی غم: بهادری، حسن زاده و اسماعیل پور باید به ایران بیایند تا با آنها صحبت کنیم، برگزاری پلی آف در ایران اشتباه است

حمید بی غم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزش و تندرستی، درباره جذب بازیکنان موردنظرش در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: خدا را شکر به خواسته های مان رسیده ایم. ما چهار بازیکن لیگ فزونی گرفتیم که جزو بهترین بازیکنان بودند و من از روز اول روی جذب آنها اصرار داشتم. با سه نفر از آنها کار نموده بودم و جز خوبی از آنها چیزی ندیدم. حسین صمیمی هم فوتبالیست چپ پای بسیار خوبی است که دو سال دنبالش بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گیتی پسند بازیکن دیگری هم جذب خواهد نمود یا خیر، توضیح داد: به یک دروازه بان ذخیره احتیاج داریم. به جز آن، دو جای خالی دیگر داریم که می توانیم بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم.

سرمربی گیتی پسند درباره زمزمه هایی مبنی بر جذب قدرت بهادی، احمد اسماعیل پور و اصغر حسن زاده اعلام نمود: بهادری شاگرد من بوده است و از جذب او استقبال می کنم. قدرت بازیکن بسیار بزرگی است، اما قرار شد پس از خاتمه لیگ چین به ایران بیاید تا با او مذاکره کنیم. اسماعیل پور و حسن زاده هم بازیکنان بسیار بزرگی هستند که به هر تیمی بروند، آن را متحول می نمایند، اما ابتدا باید به ایران بیایند و سپس با هم صحبت کنیم.

بی غم در خصوص شرایط مس سونگون، رقیب اصلی گیتی پسند در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: بازیکنانی که در مس سونگون بازی می نمایند، بازیکنان من بوده اند و ارزش زیادی برای این تیم قائل هستم. امیدوارم مس در آسیا و سپس در لیگ برتر پیروز باشد، چون پیروزیت مس سونگون در مسابقات قهرمانی آسیا، پیروزیت ایران به شمار می رود. مهم این است که دو تیم بازی های خوبی در لیگ برتر ارائه نمایند. ما باید لیگ برتر را در سطح بالایی نگه داریم تا تیم ملی از آن بهره ببرد.

وی درباره مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال که سال گذشته نقدها مدیران باشگاه گیتی پسند را هم به دنبال داشت، توضیح داد: پیش تر گفته بودم که برگزاری پلی آف در ایران اشتباه است، چون تیم ها از لحاظ سخت افزاری برابر نبوده و 70 درصد سالن ها استاندارد نیستند. بعضی سالن ها بسیار سُر یا کوچک است یا اینکه فاصله تماشاگران با زمین استاندارد نیست. این مسائل در مسابقات تأثیرگذار هستند. به نظرم تدارک پلی آف کار درستی نیست، اما مسئله ای با برگزاری دوباره آن نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بی غم: بهادری، حسن زاده و اسماعیل پور باید به ایران بیایند تا با آنها صحبت کنیم، برگزاری پلی آف در ایران اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی غم: بهادری، حسن زاده و اسماعیل پور باید به ایران بیایند تا با آنها صحبت کنیم، برگزاری پلی آف در ایران اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید