بچه ها سالم 12 تا 15 سال در انگلیس واکسن کرونا نمی زنند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مقامات بهداشتی انگلیس از عدم واکسیناسیون بچه ها سالم 12 تا 15 ساله علیه کرونا در این کشور خبر دادند.

بچه ها سالم 12 تا 15 سال در انگلیس واکسن کرونا نمی زنند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مقامات بهداشتی انگلیس از عدم واکسیناسیون بچه ها 12 تا 15 ساله سالم و بدون بیماری زمینه ای در برابر کووید 19 در این کشور خبر دادند و این در حالی است که آن ها، بچه ها و نوجوانان در این رده سنی که بیماری زمینه ای یا والدین آسیب پذیر دارند را مجاز به تزریق این واکسن دانستند.

تصمیم گیری در مورد عدم واکسینه کردن بچه ها سالم در این بازه سنی و در این مرحله از همه گیری، به دلیل نگرانی در مورد یکی از عوارض جانبی بسیار نادر واکسن فایزر است که باعث التهاب قلب می شود.

هرچند برخی مقامات و وزرا خواستار بازنگری این تصمیم به دلیل آغاز فصل بازگشایی مدارس و خطر تشدید همه گیری شده اند.

بر اساس برنامه فعلی واکسیناسیون بچه ها در انگلیس که شامل برخی از بچه ها با بیماری های زمینه ای است، اکنون این برنامه شامل بچه ها مبتلا به بیماری های مزمن قلب، ریه و کبد می شود و حدود 200 هزار کودک که قبلاً واجد شرایط دریافت واکسن نبودند را هم در بر می گیرد.

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از فاکس نیوز، دولت انگلیس پیش از این آمادگی خود را برای ارائه واکسن کووید 19 به بچه ها در این گروه سنی از اوایل سپتامبر (ماه جاری) اعلام کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بچه ها سالم 12 تا 15 سال در انگلیس واکسن کرونا نمی زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها سالم 12 تا 15 سال در انگلیس واکسن کرونا نمی زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید