امیر سرخوش از رسیدن به جمع حرفه ای ها بازماند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رقابت های اسنوکر کیو اسکول در جدول مرحله شماره سه برگزار گردید و امیر سرخوش نماینده کشورمان در این رقابت ها با وجود کوشش هایش در مقابل حریف انگلیسی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

امیر سرخوش از رسیدن به جمع حرفه ای ها بازماند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر کیو اسکول 28 اردیبهشت تا 14 خردادماه در کشور انگلستان در حال برگزاری است. امیر سرخوش نمانیده کشورمان در این مسابقات پس از حذف در جدول های شماره یک و دو راهی جدول شماره سه شد تا آخرین شانس خود برای صعود بین حرفه ای ها را در این جدول امتحان کند. وی در دو دیدار نخست این جدول در مقابل حریفانی از کشور انگلستان به پیروزی رسید و در سومین دیدارش در حالی که با نتیجه 3 بر 2 از حریف انگلیسی پیش بود با نتیجه 4 بر 3 مغلوب گردید و با وجود کوشش ها و شایستگی هایش از صعود به جمع حرفه ای ها بازماند.

سهیل واحدی و امیر سرخوش دو نماینده کشورمان به منظور قرار دریافت در جمع حرفه ای های دنیا در این مسابقات شرکت کردند و تنها سهیل واحدی پیروز به صعود شد.

این رقابت ها هر سال به صورت آزاد انجام می گردد و تمامی بازیکنان اسنوکر در سراسر دنیا می توانند با پرداخت ورودی در آن شرکت نمایند و در سرانجام دوازده بازیکن برتر جواز حضور در تور حرفه ای های دنیا را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیر سرخوش از رسیدن به جمع حرفه ای ها بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر سرخوش از رسیدن به جمع حرفه ای ها بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید