اسامی دانش آموختگان شریفی جانباخته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه شریف در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جان باختند.

اسامی دانش آموختگان شریفی جانباخته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزش و تندرستی، در حادثه امروز سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین که از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ایران را به مقصد کیف (پایتخت اوکراین) ترک می نموده است، تعدادی از مسافران دانشجویان ایرانی بوده اند که در کانادا یا آمریکا مشغول تحصیل هستند و درحال بازگشت به محصل تحصیل خود بودند.

در لیست اسامی جانباختگان حادثه سقوط هواپیما، در حال حاضر نام بعضی دانش آموختگان دانشگاه شریف (مهدی اسحاقیان درچه، پونه گرجی، آرش پورضرابی، ایمان آقابالی، الناز نبییی، زهرا اسدسعدی، میلاد قاسمی، امیر اشرفی، محمد الیاسی، حمیدرضا ستاره کوکب دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک و مهدی صالحه دانش آموخته دانشکده کامپیوتر همراه با همسرانشان) نیز به چشم می خورد قصد داشتند از کیف به کانادا بروند.

متاسفانه با توجه به اینکه غالب مسافران ایرانی و تعداد دانشجویان هم زیاد بوده است محتمل است تعداد بیشتری از دانشگاه های دولتی کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف در این حادثه از دست رفته باشند.

لازم به ذکر است، هواپیمای پرواز PS752 برای شرکت هواپیمایی اوکراین و از نوع بویینگ 737-800 ساخت 2016 آمریکا بوده و بیشتر مسافران آن ایرانی بوده اند، به گفته رئیس سازمان هواپیمایی این هواپیما پیش از سقوط هیچ گونه پیغام اضطراری به برج مراقبت ارسال ننموده بود

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسامی دانش آموختگان شریفی جانباخته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی دانش آموختگان شریفی جانباخته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید