از رفتن روی تشک کشتی تا گفتن ایرادهای اطری، امیر اشتباهی مثل رسول

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، امیر رضا خادم در قامت کاندیدای ریاست فدراسیون با حضور در خانه کشتی ضمن دیدار با مربیان تیم ملی ، روی تشک رفت و حتی نکات فنی را به آنها متذکر شد. اقدامی مشابه رفتارهای رسول که همواره مورد نقد بود.

از رفتن روی تشک کشتی تا گفتن ایرادهای اطری، امیر اشتباهی مثل رسول

محسن وظیفه - در حالیکه سرمربیان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بعد از حضور در راس کادر فنی تیم ملی اعتقاد داشتند، که آرامش باید در کشتی تا بازی های المپیک برقرار باشد اما به نظر این روزها آرامش از کشتی به خاطررفتار بعضی ها رخت بر بسته است. احتیاج به این آرامش بود که در دیدار با وزیر ورزش و جوانان خواسته بودند تا المپیک آرامش در کشتی برقرار باشد که البته این روند تقریبا تا همین هفته گذشته هم ادامه داشت. تا این که خبر آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی منتشر شد و امیررضا خادم به عنوان اولین نماینده برای حضو در انتخابات ثبت نام کرد. ثبت نام از کاندیداها با دستور وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و حالا همین موضوع آرامش کشتی را به هم زده است.

این یک اتفاق طبیعی و عادی در ورزش است که فدراسیون هایی که بنا به دلایلی رئیس خود را از دست می دهند، باید روال طبیعی و قانونی برگزاری انتخاباتشان انجام گردد. ابتدا ثبت نام انجام گردد و بعد هم رقبا در مجمع انتخاباتی با هم رقابت نمایند و در نهایت هم یک نفر با نظر اعضای مجمع به عنوان رئیس انتخاب گردد اما چرا این روند در کشتی به یک مشکل اساسی تبدیل شده و کلی حاشیه ایجاد نموده است؟ آن هم در شرایطی که تاکنون فقط یک فرد اسم و رسم دار برای حضور در انتخابات ثبت نام نموده و هنوز افراد جدیدی وارد عرصه رقابت نشده اند اما همین یک نفر خودش به تنهایی کلی حاشیه برای کشتی ایجاد نموده و ظاهرا هیچ چیزی جز رای آوردن در انتخابات برای او مهم نیست. به نحوی که حالا صدای اعتراض اهالی کشتی هم در آمده است.

رفتارهای عجیب و حاشیه ساز امیر رضا خادم؛ اولین فردی که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام نموده و خودش را به عنوان بهترین گزینه برای رسیدن به انتخابات معرفی نموده، در روزهای اخیر سر و صدای زیادی را به پا کرد به نحوی که حمید بنی تمیم هم به این رفتارها معترض شده و حالا او هم بدون اینکه اسمی از کسی ببرد از کاندیداها می خواهد آرامش تیم های ملی را به هم نزنند. البته بنی تمیم حق هم دارد گلایه کند؛ کدام کاندیدا در کدام رشته به خودش اجازه می دهد در رشته ای که سرپرست قانونی و سرمربی دارد، بر سر تمرین حاضر گردد و یا در مسابقات انتخابی تیم ملی حاضر گردد و برای رسیدن به ریاست فدراسیون رایزنی کند؟

امیر رضا خادم هفته گذشته سرزده در تمرین تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر شده و یک دیدار غیرقابل پیش بینی هم با سرمربیان تیم ملی برگزار نموده است. اتفاقی غیرطبیعی که تعیین نیست چرا و به چه دلیل صورت گرفته است؟ در حالی که سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی که با مسائل عدیده به جا مانده از دوران ریاست رسول خادم روبرو هستند و سخت کوشش می نمایند تا برای رسیدن به عنوان قهرمانی در آسیا، تیم ها را آماده نمایند اما امیر رضا خادم بی توجه به حواشی که حضور او در اردوی تیم ملی می تواند برای کشتی گیران و مجموعه تیم ایجاد کند، در اردو حاضر شده و سعی نموده خودش را برای رسیدن به ریاست فدراسیون تبلیغ کند!

البته اشتباهات امیر به این جا ختم نمی گردد. در حالی که حضوربدون هماهنگی او در اردوی تیم ملی و دیدارش با سرمربیان تیم ملی آن هم در شرایطی که فدراسیون توسط سرپرست قانونی اداره می گردد، می تواند توهین به سرپرست فدراسیون تلقی گردد، در اقدامی عجیب در حضور سرمربی تیم ملی با لباس گرم روی تشک رفت و نکات فنی را به کشتی گیران متذکر شد! این رفتار غیر حرفه ای امیر رضا خادم کاملا نشان می دهد که او هم مانند رسول خادم میخواهد، همان راستا غلط و پراشتباه را طی کند! این کار او هم توهین به مربیان و سرپرست فدراسیون است و هم این که تمرکز کشتی گیران را به هم می زند. ضمن این که نشان می دهد کاملا از کشتی دور بوده و نمی داند که رسول خادم تا چه اندازه بابت این لخت شدن و رفتن روی تشک هزینه داد! اگر اندکی به کشتی نزدیک بود الان می دانست که دیگر نباید چنین رفتاری را انجام بدهد.

او یک بار هم درباره حضورش در تمرین تیم ملی شرح داده بود اما این شرح نه تنها مسائل را از بین نبرد بلکه حواشی جدیدی را هم برای او رقم زد: رضا اطری چند سالی است در ترکیب تیم ملی حضور دارد و به مسابقات مهمی هم اعزام شده اما نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند. به همین دلیل 4 نکته را به او متذکر شدم که اطری هم بلافاصله ادعا کرد که نکته اول ایراد همیشگی او بود! رضا اطری نزدیک به 5 سال است که در تیم ملی کشتی آزاد در رده جوانان و بزرگسالان زیر نظر رسول خادم کار می نماید، چرا در دوره سرمربیگری رسول ، امیر به خودش این اجازه را نداد که در تمرین تیم ملی حاضر گردد و این نقاظ ضعف و نکات فنی را گوشزد کند؟

بعد از این رفتار عجیب، خادم راهی گیلان شد تا مسابقات نوجوانان را از نزدیک تماشا کند و احتمالا رایزنی های لازم را برای رسیدن به کرسی ریاست انجام بدهد. اگر امیر رضا خادم و یا برادرش مسوولیتی در فدراسیون کشتی داشتند، به احدی چنین اجازه ای را می دادند که در تمرینات تیم ملی و یا در مسابقات انتخابی حاضر شوند و برای رسیدن به ریاست فدراسیون کوشش نمایند؟

تعیین نیست به طور دقیق امیر رضا خادم به چه چیزی فکر می نماید و اصلا چطور فکر می نماید اما این رفتارها نشان می دهد که ظاهرا کوشش های او در دوره معاونتش در وزارت ورزش و جوانان برای رسیدن به ریاست فدراسیون به اندازه کافی نبوده و او هنوز هم احساس می نماید که باید لابی ها و رایزنی هایی بیشتری را انجام بدهد تا بتواند به جایگاه ریاست برسد.

5

منبع: ایران ورزشی

به "از رفتن روی تشک کشتی تا گفتن ایرادهای اطری، امیر اشتباهی مثل رسول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رفتن روی تشک کشتی تا گفتن ایرادهای اطری، امیر اشتباهی مثل رسول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید