احداث 10 هزار پروژه ورزشی پس از انقلاب

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 10 هزار پروژه ورزشی عمرانی در کشور احداث شده است.

احداث 10 هزار پروژه ورزشی پس از انقلاب

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، محمدرضا داورزنی روز پنجشنبه در آئین گشایش یک پروژه ورزشی در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اضافه نمود: بیشتر این پروژه ها در روستاها و مناطق محروم به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه نمود: با وجود تحریم های دشمنان، امروز کشور به لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت خوبی واقع شده است اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

داورزنی با اشاره به کوشش دولت تدبیر و امید برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت های ورزشی گفت: این دولت در کوشش است تا احتیاجهای ورزشی عمرانی کشور را فراهم کند.

وی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در زمینه کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در حوزه قهرمانی کوشش های زیادی داده تا آنجا که حدود 500 هزار نفر شناسایی شده که 18 هزار نفر آنان در رأس هرم قرار گرفته و در سامانه ثبت شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشتر این افراد بین سنین 12 تا 15 سال هستند و کوشش ها براین است تا استعدادهای ناب ورزشی طی فرایندهای خاص بتوانند به تیم های ملی در رده های مختلف راهنمایی شوند.

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کوشش دولت و وزارت ورزش این است که حداقل ها را فراهم نمایند و تمام زیر ساخت های مورد احتیاج ورزش را فراهم نموده و پروژه ای نیمه تمام را زودتر به بهره برداری برسانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احداث 10 هزار پروژه ورزشی پس از انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 10 هزار پروژه ورزشی پس از انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید