هتل های نیمه تمام روی دست لرستان، هتل صخره ای در بن بست مسائل

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، گودرز امیری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حوزه گردشگری لرستان، گفت: تعداد زیادی هتل در استان وجود داشته که هر کدام به دلایلی نیمه کاره رها گردیده اند.

هتل های نیمه تمام روی دست لرستان، هتل صخره ای در بن بست مسائل

وی با اشاره به هتل صخره ای خرم آباد، عنوان نمود: در جلسه ای که با حضور سرمایه گذار، استاندار و مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی تشکیل شد برای برطرف اختلاف بین سرمایه گذار و راه و شهرسازی تصمیم گیری صورت گرفت.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، ادامه داد: امیدواریم این تصمیمات و توافقات به مرحله اجرایی برسد و این پروژه از بن بست خارج گردد.

امیری با اشاره به اینکه چند هتل دیگر در استان از طریق بانک ها تملک و به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: در حوزه گردشگری چند کار اساسی باید صورت گیرد.

وی با تاکید بر توسعه صنایع دستی لرستان، عنوان نمود: در این زمینه احتیاج به شرکت های پشتیبان برای فراوری نمایندگان داریم.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ممکن بوده فراوری نمایندگان سرمایه کافی را برای این کار نداشته باشند، اضافه کرد: اگر کسانی هستند که می توانند به عنوان شرکت پشتیبان مواد اولیه را تامین نمایند و در فراوری نوآوری داشته باشند و بازریابی خوبی داشته باشند موفق تر از گذشته می توانیم کار کنیم.

امیری با بیان اینکه در حوزه گردشگری نقاط طبیعی بسیار زیبایی داریم که آماده برای سرمایه گذاری هستند، ادامه داد: ما می توانیم آبشارها، نقاط گردشگری و ... را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران و بانک ها در این زمینه پای کار هستند، گفت: ایجاد کمپینگ های سیار و دائمی و اخذ مجوز در این زمینه نیز در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هتل های نیمه تمام روی دست لرستان، هتل صخره ای در بن بست مسائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های نیمه تمام روی دست لرستان، هتل صخره ای در بن بست مسائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید