چگونگی اطلاع از کیفیت خدمات اینترنتی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، با توجه به این که سرویس گیرندگان خدمات ارتباطی باید از کیفیت خدماتی که دریافت می نمایند، آگاه شوند، روش های مختلفی برای این کار توسط سرویس دهندگان خدمات ارتباطی ارایه شده که مراجعه به پنل کاربری اینترنت، یکی از این روش هاست.

چگونگی اطلاع از کیفیت خدمات اینترنتی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، یکی از مواردی که باید همیشه مورد توجه شرکت های ارائه دهنده خدمات باشد، چگونگی برخورد با مشتریان و آگاهی از نحوه ارائه خدماتشان به آن هاست. بعضی از شرکت ها و سرویس دهندگان، برای این موضوع از روش هایی مانند پرتال، وب سایت و تماس های پشتیبانی استفاده می نمایند که البته گاهی کیفیت ارائه این خدمات چندان مطلوب نیست.

چندی پیش محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از تماس با پشتیبانی مخابرات (2020) و چند سرویس دهنده دیگر گفته بود که کیفیت خوبی نداشتند. او همچنین دو هفته به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان فرصت داده بود که به این وضعیت رسیدگی نمایند و از مردم هم خواست که شکایات خود را با شماره 195 مطرح نمایند.

مراجعه به پنل کاربری برای ارائه خدمات بهتر

در این راستا، سیدمجید صدری - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- با تاکید بر لزوم ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با صحت و دقت مناسب، گفت: تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره مند شوند. با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و هم چنین سامانه پشتیبانی 2020 متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می توانند موارد مربوط به درخواست های اینترنت و برطرف نقص های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت نمایند.

او هم چنین این وعده را به مشتریان داد که با مراجعه به این پنل کاربری مشتریان، در کوتاه ترین زمان ممکن به تمام درخواست هایشان مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می گردد. هم چنین مشتریان با ورود به بخش پشتیبانی می توانند علاوه بر ارائه درخواست های خود در خصوص مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست های پشتیبانی خودآگاه شده و هم چنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت نمایند.

البته فرصتی که وزیر ارتباطات به سرویس دهندگان داده تنها محدود به مخابرات نمی گردد. درواقع به نظر می رسد آگاهی از میزان کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می گردد از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت ها هم برای جلب رضایت مشتریان ضروری است به این موارد توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چگونگی اطلاع از کیفیت خدمات اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی اطلاع از کیفیت خدمات اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید