پوتین: همه اقدامات لازم برای تأمین امنیت کریمه انجام می گیرد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس جمهوری روسیه، پیوستن شبه جزیره کریمه به ترکیب فدراسیون روسیه را یک رویداد تاریخی نامید و تأکید کرد که دولت همه اقدامات لازم برای حفظ ثبات، تأمین امنیت و توسعه مالی این منطقه را انجام می دهد.

پوتین: همه اقدامات لازم برای تأمین امنیت کریمه انجام می گیرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز پنج شنبه، 18 مارس (28 اسفند ماه) هفتمین سالگرد پیوستن شبه جزیره کریمه به ترکیب فدراسیون روسیه را به مردم ساکن این منطقه تبریک گفت و یادآور شد که بدون اغراق، انتخاب مردم کریمه و بندر سواستوپل در جریان همه پرسی سراسری برای الحاق به روسیه را باید یک اقدام تاریخی نامید.

پوتین در جمع مردم کریمه و بندر سواستوپل، با اعلام اینکه کریمه، سرزمینی مقدس برای روسیه و مرکز شکل گیری وحدت معنوی در کشور است، تأکید کرد که دولت روسیه تمام کوشش خود را بکار می بندد تا ثبات و امنیت در شبه جزیره کریمه را تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه کار برای توسعه زیرساختارهای شبه جزیره از هم اکنون شروع شده و بدون وقفه ادامه خواهد داشت، اضافه نمود: البته اقدامات بسیار زیادی باید انجام بگیرد، چرا که برای چندین دهه، هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده و منابع شبه جزیره از بین رفته است.

رئیس جمهوری روسیه همچنین اعلام نمود که تحقق طرح های عظیم در شبه جزیره کریمه، شرایط لازم برای بازسازی مالی منطقه و جذب سرمایه گذاری را فراهم خواهد نمود.

ولادیمیر پوتین همچنین دعوت آیدر اسماعیل اوف مفتی مسلمانان کریمه برای شرکت در مراسم افتتاح مسجد جامع در بندر سواستوپل را پذیرفت و گفت: شروع به کار این مسجد یک رویداد مهم برای مسلمانان منطقه است و کوشش می کنم، بتوانم در این مراسم شرکت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوتین: همه اقدامات لازم برای تأمین امنیت کریمه انجام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: همه اقدامات لازم برای تأمین امنیت کریمه انجام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید