پلمپ یک واحد پذیرایی در جهت سنندج ـ مریوان

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، یک واحد غذاخوری بین راهی درمسیر سنندج ـ مریوان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات گردشگری و اصول بهداشتی پلمپ شد.

پلمپ یک واحد پذیرایی در جهت سنندج ـ مریوان

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کردستان، محمدعلی ابراهیمی کارشناس نظارت بر تأسیسات گردشگری این استان با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت بر عملکرد اماکن گردشگری و تشدید بازدیدهای نظارتی در ایام تعطیلات تابستان و همچنین تأکید بر ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی به استان، این واحد پذیرایی به دلیل انجام تخلفات مکرر پلمپ شد.

او اضافه نمود: در اجرای دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، طرح تشدید نظارت بر واحدهای پذیرایی بین راهی در تمامی جهتهای استان شروع شده است و طی این بازدیدها یکی از واحدهای متخلف در جهت سنندج - مریوان پس از طی روال اداری به دلیل انجام تخلفات، تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

ابراهیمی ضمن درخواست همکاری از مردم درزمینهٔ معرفی واحدهای گردشگری متخلف، گفت: کارشناسان حوزه نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در راستای صیانت از حقوق مسافران و همچنین به منظور رفاه حال گردشگران داخلی و خارجی ورودی با واحدهایی که در ارائه خدمات به مسافران به هر نحوی کم کاری می نمایند و یا مرتکب تخلف می شوند، به شدت برخورد خواهد نمود.

منبع: میراث آریا

به "پلمپ یک واحد پذیرایی در جهت سنندج ـ مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ یک واحد پذیرایی در جهت سنندج ـ مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید