پاسخ رادوشویچ به دایی: بزن بهادر یعنی کسی که از تیمش دفاع می نماید

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، من کوچک تر از دایی هستم و هرگز با بزرگ تر از خودم بحث نمی کنم. بخصوص با شخصیت بزرگی مثل علی دایی که در ایران یک الگو است.

پاسخ رادوشویچ به دایی: بزن بهادر یعنی کسی که از تیمش دفاع می نماید

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی ، می پرسم بعد از بازی با سایپا خیلی عصبانی بودی؟ و پاسخی که می گیرم، این است: عصبانی شدم چون فارسی بلدم.

هم صحبتی با دروازه بان کروات پرسپولیس را با همین دو جمله آغاز کردم و در ادامه، بوژیدار رادوشویچ ماجرای درگیری های بعد از بازی با سایپا را این طور تعریف کرد: همه چیز از توهین بازیکن سایپا آغاز شد. بعد از بازی داشتم به زمین می رفتم تا به هم تیمی هایم و بازیکنان سایپا خسته نباشید بگویم که گلزن آنها آغاز کرد به دعوا با شجاع. به انگلیسی به او گفتم چی می خوای که او به من و شجاع ناسزا گفت.

رادوشویچ اما برای علی دایی که او را بزن بهادر خوانده بود، پاسخی ندارد: شنیدم که دایی در کنفرانس بعد از بازی درباره من چه گفته. من کوچک تر از دایی هستم و هرگز با بزرگ تر از خودم بحث نمی کنم. بخصوص با شخصیت بزرگی مثل علی دایی که در ایران یک الگو است و خیلی از جوان ها از او یاد می گیرند. ناراحت نیستم و بزن بهادر را جور دیگری معنی می کنم. نگاه من به این واژه مثبت است و آن را یک تمجید به حساب می آورم. به نظرم معنی اش این است که من از هم تیمی هایم و تیمم دفاع نموده ام. اگر به کسی که از تیمش دفاع می نماید می گویند بزن بهادر، پس من یک بزن بهادر هستم اما در عوض الان دیگر همه می دانند که نباید به من ناسزا بگویند.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی

به "پاسخ رادوشویچ به دایی: بزن بهادر یعنی کسی که از تیمش دفاع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رادوشویچ به دایی: بزن بهادر یعنی کسی که از تیمش دفاع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید