وعده بایدن برای تغییر زندگی سیاه پوستان

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر عزم خود برای برطرف نگرانی در خصوص پلیس، زندان ها و نابرابری های گسترده مالی که سیاه پوستان آمریکایی با آنها روبرو هستند، گفت که همه دستگاه های دولت او بر این چالش ها متمرکز شده اند.

وعده بایدن برای تغییر زندگی سیاه پوستان

به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن پیش از نشستی با اعضای انجمن سیاه پوستان کنگره آمریکا به تیراندازی افتضاح به جوان سیاه پوست 20 ساله ای در ایالت مینه سوتا به دست یک افسر پلیس اشاره نمود. این حادثه در چند مایلی محل برگزاری دادگاه درک شووین، پلیس سابق مینه سوتا که به قتل جورج فلوید متهم است، رخ داد.

بایدن گفت: همگی ما در نشست امروز برای رسیدن به تغییر واقعی کوشش می کنیم. تک تک بخش های دولتم و تک تک آژانس ها روی ارتقای برابری کار می نمایند. ما چیزهای وحشتناک زیادی داریم که باید با آنها کنار بیاییم... وقتی صحبت از پلیس می گردد، وقتی صحبت از نابرابری گسترده فرصت های مالی می گردد.

رئیس جمهوری آمریکا گفت که قانونگذاران سیاه پوست هم اکنون با یاری به تصویب بسته 1.9 تریلیون دلاری یاری شایانی به تضمین تغییرات عظیم نموده اند؛ امری که به کاهش فقر بچه ها و فقر در جامعه سیاه پوستان منجر می گردد.

بایدن گفت که برنامه زیرساختی و شغلی 2.3 تریلیون دلاری او تغییرات چشمگیر و قابل توجه در بهبود فرصت های مالی سیاه پوستان آمریکایی و همه جوامع را تضمین می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "وعده بایدن برای تغییر زندگی سیاه پوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده بایدن برای تغییر زندگی سیاه پوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید