نیکلاس جنتیله، طرفدار افراطی هابیت ها می خواهد همه زندگی اش را شبیه آنها بکند و حتی یک دهکده به سبک آنها بسازد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، نیکلاس جنتیله، یک هودار سرسخت فانتزی های تالکین است. او مدت زیادی بود که تصمیم گرفته بود چیزهای فراتر از خواندن توصیف ها در خصوص کاراکترهای مورد علاقه اش در رمان هابیت ها انجام بدهد.

نیکلاس جنتیله، طرفدار افراطی هابیت ها می خواهد همه زندگی اش را شبیه آنها بکند و حتی یک دهکده به سبک آنها بسازد

او که با خواندن کتاب های هابیت ها و تماشا مرتب فیلم های آن روزگار گذرانده بود و عمری را صرف گیم های اقتباسی از آن نموده بود، دیگر نمی خواست فقط در دنیای تخیل با هابیت ها باشد، بلکه می خواست خودش زندگی به سبک هابیت ها را تجربه کند.

جنتیله، یک شیرینی پز است. خاتمه وسوسه هایش بر او غلبه کردند و همه دارایی و پس اندازش را صرف یک پروژه عجیب کرد. او در سال 2018 دو هکتار زمین در ییلاقات Abruzzo در مرکز ایتالیا خرید و در آن ساختمانی شبیه خانه های هابیت ها ساخت.

او و خانواده اش از آن موقع به بعد در این خانه زندگی می نمایند و به شیوه هابیت های لباس می پسوند، می رقصند و شعر می خوانند و غذاهای محلی می پزند.

این کار آنقدر برای انها لذت بخش بوده که حالا در نظر دارند که دیگر افراد هم رای هم سلیقه را پیدا نمایند تا به آنها بپیوندند.

پروژه جاه طلبانه او این است که 1.7 میلیون دلار از سرمایه گذارها جذب کند تا بتواند یک دهکده شبیه دهکده هابیت های بسازد و اسمش را هم بگذارد جنیله کانتی!

او البته گفته که هدفش کسب سود ملی نیست و نمی خواهد با این کار ثروتمند بگردد. به گفته خودش اگر طمع داشت، به جای این کار روی بیت کوین سرمایه گذاری می کرد.

هدف او این است که با افرادی که عشق فانتزی اند همنشین گردد و همان جدودی دوست داشتنی را از نگاه هایشان دریابد و با آنها ماجراجویی کند!

از ماجراجویی گفتم، او واقعا یک ماجراجویی عظیم دیگر هم انجام داده و چندی قبل با چند هوادار دیگر تالکین در ماموریتی یک حلقه شبیه حلقه قدرت را به سبک فردو برداشتند، 180 مایل جهت پر پیچ و خم را طی کردند و به آتشفشان خاموش وزو رفتند و برای نابودی حلقه، آن را به داخل دهانه آن پرتاب کردند!

او یک پیچ اینستاگرامی پرهوادار با بیش از 94 هزار دنبال نماینده دارد.

گاردین

منبع: یک پزشک

به "نیکلاس جنتیله، طرفدار افراطی هابیت ها می خواهد همه زندگی اش را شبیه آنها بکند و حتی یک دهکده به سبک آنها بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکلاس جنتیله، طرفدار افراطی هابیت ها می خواهد همه زندگی اش را شبیه آنها بکند و حتی یک دهکده به سبک آنها بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید