نوشیدن قهوه چطور لذت سفر را دو چندان می نماید؟

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تابستان برای بسیاری از دوستداران سفر بهترین فصل است. حتی آن هایی که به ندرت به سفر می روند، برای سفرهای تابستانی خود برنامه ریزی می نمایند. فرقی نمی کند که در کوهستان چادر می زنید یا با اعضای یک تور گردشگری در سواحل دنج و لوکس همراه می شوید. شما باید بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و استراحت کنید. انجام عادت های روزانه هنگام سفر چیزی است که می تواند لذت آن را دوچندان کند. شاید لازم باشد که چند ورق کتاب بخوانید و یا هر زمان که خواستید یک فنجان قهوه بنوشید.

نوشیدن قهوه چطور لذت سفر را دو چندان می نماید؟

حال که پای نوشیدن قهوه به میان آمد، جالب است بدانید که نوشیدن یک فنجان قهوه می تواند فعالیت فیزیکی شما را تا 12 درصد افزایش دهد. همانطور که می دانید سفر خودش به تنهایی یک آزمون ورزشی است، به خصوص برای خانم هایی که عاشق خرید هستند و بخشی از زمان خود را به پیاده روی و گشت و گذار در مراکز خرید می گذرانند. نوشیدن یک فنجان قهوه تازه به سادگی آدرنالین را در رگ های شما به جریان می اندازد تا هر چه خستگی دارید را فراموش کنید و همه چیز برایتان لذت بخش تر گردد.

از طرفی، نوشیدن قهوه یکی از عواملی است که به خوبی با حس افسردگی مبارزه می نماید. به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه سفر، گردش و تفریح با افسردگی رابطه معکوس دارد و اگر نوشیدن قهوه را چاشنی سفرتان کنید، می تواند به میزان قابل توجهی شادی را در قلبتان ماندگار کند. اگر می خواهید از خوب خوب تر شوید، بهتر است قهوه را در سفر امتحان کنید و اگر به آن عادت دارید با استفاده از روش های جدید و خاص تهیه قهوه فوری و دمی از نوشیدن آن غافل نشوید.

قهوه خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و به شما در انجام تصمیم گیری های آنی یاری می نماید. علاقمندان به ماجراجویی و گردشگرانی که دوست دارند هر لحظه از سفرشان را با چیزهای جدید تجربه نمایند، نیازمند تصمیم گیری های هوشمندانه هستند. هر چقدر که تصمیم هایتان در سفر به موقع باشد، می توانید بیشتر لذت ببرید.

اما شاید از قبل برای سفر خود برنامه ریزی نموده اید و برای هر ساعت از روز و شب نکته ای را یادداشت نموده باشید. اگر به درستی از برنامه خود پیروی نکنید، بی تردید در انتهای سفر رضایت و دلخوشی زیادی نخواهید داشت. بنابراین، برای برطرف خستگی و فرار از تنش هایی که ممکن است با آن ها روبرو شوید، بهتر است نوشیدن قهوه را از قلم نیاندازید.

اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تهیه یک فنجان قهوه تازه و با کیفیت که خواص جنجالی آن را به کام بنشاند، چقدر زمانگیر است؟ درست است که در سفر از زمان و مکان رها می شویم، اما از جهاتی دیگر این زمان است که می تواند شادی و هیجان سفر را برایمان ماندگار کند. هر قدر در زمان صرفه جویی کنیم، می توانیم از آن لذت بیشتری ببریم.

یکی از بهترین روش های تهیه قهوه در سفر، استفاده از قهوه دمی به روش چکه ای است. در این روش کیفیت قهوه به طور کامل حفظ می گردد و در مدت زمان اندکی می توانید یک فنجان قهوه تازه نوش جان کنید.

قهوه دمی نورسکا محصولی از شرکت بن مانو است که برای اولین بار در ایران عرضه شده و به سادگی جای خود را در قلب قهوه دوستان و سفر دوستان باز نموده است. تهیه قهوه دمی نورسکا بسیار جالب و آسان است و در مدت زمان اندکی شما را به محبوب دلتان می رساند. برای آشنایی با انواع مختلف قهوه دمی نورسکا می توانید به آدرس سایت بن مانو www.bonmano.com مراجعه کنید.

منبع: همگردی

به "نوشیدن قهوه چطور لذت سفر را دو چندان می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدن قهوه چطور لذت سفر را دو چندان می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید