نورشرق: قرارداد فدراسیون با سرمربی تیم ملی ریالی است، در زمان بستن قرارداد، نباید شرایط به ما تحمیل گردد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سرپرست کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال، گفت: قرارداد ریالی سرمربی تیم ملی قرار داد خوبی است.

نورشرق: قرارداد فدراسیون با سرمربی تیم ملی ریالی است، در زمان بستن قرارداد، نباید شرایط به ما تحمیل گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورزش و تندرستی، جمشید نورشرق در گفت وگو با شبکه خبر در خصوص شرایط قرارداد بازیکنان خارجی و شکایت های رسیده از سوی فیفا، گفت: در عرصه بازیکنان و کادرفنی به فوتبال ما موارد اقتصادی تحمیل شده است. کیفیت این بازیکنان با هزینه ای که به ما تحمیل کردند تناسبی ندارد. در عرصه منطقه ای و بین المللی نفوذ کافی را نداریم.

نمایندگانی برای دفاع از فوتبالمان نداشتیم. ما در زمان قرارداد بستن باید مقتضیات کشور را مدنظر قرار دهیم. در باب فسخ قرارداد حقوق باشگاه ها را مدنظر داشته باشیم که بار اقتصادی برایمان پیش نیاید. قبلاً هم موارد متعددی بوده است که برای ما بار اقتصادی داشته است.

وی در خصوص اینکه چرا ما در هیچ پرونده ای در فیفا پیروز نمی شویم، مطرح کرد: ما در هیچ پرونده ای بی تفاوت نیستیم، من اطلاعاتی که دارم بخش حقوقی تراکتور زحمت زیادی کشیدند اما دلایل متعدد دیگری دارد که ما توفیقی برایمان حاصل نمی گردد. دعوای متقابل، مقابل استوکس مطرح کردند ولی پیروزی حاصل نشد. نمونه پیروز در قراردادها را می توان، قرارداد اخیر فدراسیون با سرمربی تیم ملی مطرح کرد که قرارداد را به صورت ریالی بستند. بندهای فسخ قرارداد به روشنی در قرار آمده است. این نکته خیلی مهمی است که می توان به آن اشاره نمود.

سرپرست کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال اضافه نمود: در زمان بستن قرارداد، نباید شرایط به نحوی باشد که استخدام شونده شرایط را به ما تحمیل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نورشرق: قرارداد فدراسیون با سرمربی تیم ملی ریالی است، در زمان بستن قرارداد، نباید شرایط به ما تحمیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورشرق: قرارداد فدراسیون با سرمربی تیم ملی ریالی است، در زمان بستن قرارداد، نباید شرایط به ما تحمیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید