مورینیو: کمبود بازیکن در اینتر؟ کونته دو تیم دارد!، مدیران فعلی نراتزوری اهمیتی برایم ندارند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با طعنه به همتای ایتالیایی اش در اینتر، گلایه اخیر او بابت کمبود بازیکن را کم اهمیت دانست و تأکید کرد دیگر برایش مهم نیست که نراتزوری چه نتایجی می گیرد.

مورینیو: کمبود بازیکن در اینتر؟ کونته دو تیم دارد!، مدیران فعلی نراتزوری اهمیتی برایم ندارند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، ژوزه مورینیو به سبب افتخاراتی که در اینتر کسب کرد به خصوص سه گانه اش در سال 2010 که آخرین قهرمانی او در لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز بوده، همواره خودش را هوادار این تیم معرفی نموده است. با این حال به نظر می رسد از زمانی که آنتونیو کونته راهنمایی اینتر را برعهده گرفته، این تیم هم از چشم آقای خاص افتاده است که با توجه به اختلافات این دو مربی در زمان حضور کونته در لیگ برتر برای راهنمایی چلسی، این موضوع چندان هم عجیب نیست. این در حالیست که اینتر این روزها کوشش فراوانی انجام می دهد تا هافبک هجومی دانمارکی تاتنهام را بخرد.

مورینیو با اشاره به ابراز نارضایتی اخیر کونته از کمبود مهره در اینتر گفت: اینتر به نظر من تیم حیرت آوری است. آنها به اندازه دو تیم بازیکن دارند، پس با یک تیم می توانند اسکودتو را ببرند و با تیم دیگرشان لیگ اروپا را. این تیم در حال حاضر فوق العاده به نظر می رسد.

مورینیو ادامه داد: به نظرم قوانین مالیاتی در ایتالیا لطف بزرگی در حق فوتبال این کشور انجام داده است. اکنون فوتبال ایتالیا به خاطر سیستم مالیاتی جدیدش، نسبت به گذشته در شرایط بهتری برای جذب بازیکنان خارجی قرار گرفته است و این در حالیست که موانع مربوط به مالیات در سایر کشورها برای تیم ها مسائل بیشتری ایجاد می نماید. این باعث می گردد که ایتالیایی ها شانس بیشتری برای جذب بازیکنان قدرتمند موجود در بازار داشته باشند.

آقای خاص سپس به سؤالی درباره رابطه اش با باشگاه اینتر پاسخ داد و تأکید کرد که برای او دیگر مهم نیست که در تیم سابقش چه اتفاقاتی رخ می دهد. او مطرح نمود: این اینتر من نیست. اینتر من اینتر موراتی بود. این اینتر من نیست. من با افرادی که اکنون این باشگاه را اداره می نمایند، هیچ ارتباطی ندارم و برایم مهم نیستند، البته کسی نمی تواند احساس مرا نسبت به اینتر تغییر دهد. چنین چیزی امکان ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو: کمبود بازیکن در اینتر؟ کونته دو تیم دارد!، مدیران فعلی نراتزوری اهمیتی برایم ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: کمبود بازیکن در اینتر؟ کونته دو تیم دارد!، مدیران فعلی نراتزوری اهمیتی برایم ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید