اسکای اسپورت: یوونتوس با کونته وارد مذاکره شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در حالی که یک رسانه معتبر اروپایی از احتمال بازگشت کاپیتان سابق یوونتوس به این تیم برای شروع دومین دوره مربیگری اش در تورین خبر داده، او نیز احتمال رخ دادن این اتفاق را قوت بخشید.

اسکای اسپورت: یوونتوس با کونته وارد مذاکره شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، به دنبال ناکامی دوباره یوونتوس در کسب قهرمانی اروپا و حذف زودهنگام این تیم به دست آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها با وجود اختصاص هزینه ای 340 میلیون یورویی برای تقویت تیم در تابستان سال گذشته و خرید ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو، خبرهایی مبنی بر احتمال برکناری ماسیمیلیانو آلگری از راهنمایی بانوی پیر در سرانجام پنجمین فصل مربیگری اش در بیانکونری به گوش می رسد.

شبکه اسکای اسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس در نظر دارد کاپیتان و سرمربی سابقش آنتونیو کونته را به تورین برگرداند. این شبکه نوشته که انتصاب کونته در صورتی رخ خواهد داد که آلگری شخصاً تصمیم به رفتن بگیرد. آگری پس از باخت چهارشنبه شب تیمش به آژاکس گفت تصمیم به ماندن دارد هر چند در سرانجام فصل تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد نمود.

اسکای اسپورت نوشته مذاکراتی میان باشگاه یوونتوس و کونته انجام شده که البته صرفاً برای اطلاع از آمادگی این مرد ایتالیایی 49 ساله برای بازگشت به تورین بوده و برگشتن او به یووه قطعی نیست.

گفته می گردد کونته، کسی که از سرانجام فصل گذشته و اخراجش از چلسی بیکار بوده، به بازگشت به سری A تمایل دارد و علاوه بر یوونتوس از اینتر، میلان و رم به عنوان مشتریان وی یاد می گردد. او در فاصله سال های 2011 تا 2014 سه اسکودتوی متوالی برای یوونتوس کسب کرد، تیمی که 400 بازی برای آن انجام داده و با آن 5 قهرمانی در ایتالیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان هم دارد.

در همین حال کونته هم خبر بازگشتش به فوتبال باشگاهی در فصل آینده را تأیید کرد. او در یک برنامه تلویزیونی در ایتالیا گفت: هنوز نمی دانم به کدام تیم خواهم رفت اما قطعاً تیمی را انتخاب می کنم که پروژه اش بتواند مرا متقاعد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسکای اسپورت: یوونتوس با کونته وارد مذاکره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکای اسپورت: یوونتوس با کونته وارد مذاکره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید