نرم افزارهای فیلمنامه نویسی آمازون تعطیل می گردد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تهران- خبرنگاران- شرکت آمازون با ارسال ایمیلی به کاربران دو نرم افزار فیلمنامه نویسی از تعطیلی این دو نرم افزار اطلاع داد.

نرم افزارهای فیلمنامه نویسی آمازون تعطیل می گردد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی وبلاگ ورزش و تندرستی از پایگاه های اطلاع رسانی آمازون و نشریه آمریکایی ورایتی، آمازون در ایمیل خود از کاربران نرم افزارهای فیلمنامه نویسی این شرکت (Storybiulder and Storywriter) خواسته اطلاعات ذخیره شده خود در داشبور مجازی این دو نرم افزار را جای دیگری ذخیره نمایند؛ زیرا نرم افزارهای یادشده بعد از سرانجام ماه ژوئن (9 تیر پیش رو) در دسترس نخواهند بود.

با اینکه آمازون دلیلی برای تعطیلی این دو نرم افزار اعلام نکرده است، بعضی کارشناسان معتقدند دلیل اصلی این تصمیم آمازون باید به رسوایی های مرتبط با کپی بودن و تقلبی بودن بعضی فیلمنامه های نوشته شده با این نرم افزارها برگردد.

پیش از این نیز یکی دیگر از پلتفرم های آمازون به نام کیندل نامحدود/Amazons Kindle Unlimited موجب بروز اتهاماتی در خصوص سرقت ادبی شده بود، کیندل پلتفرمی برای انتشار نامحدود آثار نویسندگان است که بر اساس میزان خواندن این آثار توسط خوانندگان مختلف، به نویسنده حق تالیف یا دستمزد تعلق می گیرد.

کریستین سیرویا/Cristiane Serruya نویسنده برزیلی آثار عاشقانه است که آثار خود را در این پلتفرم منتشر می کرد و اواسط فوریه گذشته (بهمن 1397) توسط نورا رابرت/Nora Robert نویسنده آمریکایی به سرقت ادبی و استفاده کلمه به کلمه چند رمان وی متهم و از وی شکایت شد.

فراهنگ**9266**9157

منبع: ایرنا

به "نرم افزارهای فیلمنامه نویسی آمازون تعطیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزارهای فیلمنامه نویسی آمازون تعطیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید