موراتی: انتظار چنین حمله ای را از کیه لینی به بالوتلی نداشتم، ماریو سزاوار چنین رفتارهایی نیست

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مالک سابق باشگاه اینتر از بازیکن پیشین این تیم که به شدت از سوی کاپیتان یوونتوس مورد انتقاد واقع شده است، ایراد گرفت.

موراتی: انتظار چنین حمله ای را از کیه لینی به بالوتلی نداشتم، ماریو سزاوار چنین رفتارهایی نیست

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، نقدها اخیر جورجو کیه لینی از ماریو بالوتلی در کتاب جدید توضیح حالش، جنجال بزرگی را در میان اهالی فوتبال ایتالیا به راه انداخته است.

کیه لینی در کتاب خود از بالوتلی به عنوان بازیکنی منفی یاد کرد که برای ارزش های کار گروهی و هم تیمی های اهمیتی قائل نیست. او البته از هم تیمی برزیلی سابق خود فیلیپه ملو هم به عنوان بازیکنی منفی و بدتر از بالوتلی یاد کرد. هر دو بازیکن به اظهارات کیه لینی واکنش داده و از خود دفاع نموده اند.

در این میان افراد دیگری هم به کیه لینی به خاطر اظهارات بی پروایش ایراد گرفته اند که یکی از آنها ماسیمو موراتی مالک پیشین باشگاه اینتر است.

به نظر موراتی بالوتلی آنقدر هم که از او انتقاد می گردد آدم بدی نیست و یک پیش فرض ذهنی درباره اش به خاطر بعضی جنجال هایی که به راه انداخته سبب می گردد که چنین انتقاد هایی از مهاجم تیم فوتبال برشا صورت بگیرد.

موراتی در دفاع از بازیکن سابق تیمش به شبکه رای 2 ایتالیا گفت: از شنیدن حرف های کیه لینی درباره بالوتلی ناراحت شدم. من کیه لینی را دوست داشتم و می دانم که او آدم باهوش و خوبی است. به نظر من اینکه او تصمیم گرفت به این شدت از بالوتلی انتقاد کند کار خوبی نبود و من انتظارش را نداشتم. من برای پسر خوبی مانند بالوتلی ناراحتم که همواره این گونه مورد قضاوت قرار می گیرد و با او چنین رفتارهایی می گردد.

اظهارات کیه لینی اگرچه به مذاق بعضی خوش نیامد، اما اشاره به واقعیت هایی داشت که بیش از یک بار در دوران بازیگری بالوتلی اتفاق افتاده است. دست به یقه شدن او با روبرتو مانچینی سرمربی اش در تیم فوتبال منچسترسیتی، جدا شدن از تیم و تنها رفتن به اتوبوس تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از حذف زودهنگام آتزوری از جام جهانی 2014 و شرکت کردن با جوراب های تیم میلان در تمرینات تیم فوتبال اینتر تنها بخشی از بی انضباطی های بالوتلی هستند که باعث معروف شدن او به بازیکنی بی انضباط و شرور شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موراتی: انتظار چنین حمله ای را از کیه لینی به بالوتلی نداشتم، ماریو سزاوار چنین رفتارهایی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتی: انتظار چنین حمله ای را از کیه لینی به بالوتلی نداشتم، ماریو سزاوار چنین رفتارهایی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید